Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han har ännu inte kalibrerat sin förmåga att ta - och behålla - kontakt med det andra könet. Han tog helt enkelt i för att ice-breaka den kilometertjocka inlandsisen på Antarktis, enligt parollerna 'vad kan gå fel?' och 'den som inte vågar, vinner inte heller'.
Haha, skrattar så av igenkänning! Stackars människa egentligen, han kan inte ha det lätt....

Han: Men gud vad hängiga bröst du har!
Alternativ förklaring - varför Tourettes syndrom och dejtingapp är en vansinnigt vansklig kombination:

*tänker*: Fan. Måste skriva nåt. Men för fan skriv inte nåt om bröst nu igen Du vet hur det slutar. Fan. Kaosa inte till det. För helvete. Vad som helst men inte bröst. Skriv om träd. En björk. Björk med fyra grenar. Helvete. Bröst med fyra grenar! NEJ, skärp dig!!! För i helvete!
*skriver*: Men gud vad hängiga bröst du har!
*tänker*: Helvete! Skrev jag det där?? Satan! Hur ska jag ta mig ur detta? Skärp dig!!! Tala om nåt annat nu. Låtsas som ingenting!!!
*skriver*: Har du tänkt fixa till de någon gång?

Alternativ förklaring - varför Tourettes syndrom och dejtingapp är en vansinnigt vansklig kombination:

*tänker*: Fan. Måste skriva nåt. Men för fan skriv inte nåt om bröst nu igen Du vet hur det slutar. Fan. Kaosa inte till det. För helvete. Vad som helst men inte bröst. Skriv om träd. En björk. Björk med fyra grenar. Helvete. Bröst med fyra grenar! NEJ, skärp dig!!! För i helvete!
*tänker*: Helvete! Skrev jag det där?? Satan! Hur ska jag ta mig ur detta? Skärp dig!!! Tala om nåt annat nu. Låtsas som ingenting!!!
:rofl::rofl::rofl:

Du måste ju vara tankeläsare! :p :up:
Måste vara exakt så det gått till i hans hjärna, haha!

Nej men negging är väl en förolämpning förklädd till komplimang? Typ "dina bröst måste ha varit snygga när du var ung". I alla fall om det är boken The Game vi båda tänker på.

"Low-grade insults meant to undermine the self-confidence of a woman so she might be more vulnerable to your advances."

"Low-grade insults meant to undermine the self-confidence of a woman so she might be more vulnerable to your advances."

Har hört talas om det förut men var tvungen att googla upp populära fraser. En är tydligen "du liknar min lillasyster". Alltså HUR dåligt och HUR creepy?? Hade ju inte velat hångla/ligga med den killen.

Skulle vilja ha några fraser i beredskap när man blir utsatt av uppenbara negging-strategier. En är "dina biceps har verkligen potential!" men skulle vilja ha fler. Fler förslag buke?

Senast ändrad:
Jag får inget. Nada,zilt njet.... men mår bra i alla fall

Jag mår "bättre" om jag får...
En månad är kort tid. Gör vad som känns bra för dig. Om det är att få bekräftelse för stunden, satsa på något långsiktigt eller strunta i allt får du känna efter själv.

Är just bekräftelse jag är ute efter. För att inte känna mig helt värdelös.. förhållande är jag inte redo för på låång tid!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka