Alltså... Undrar omDet hade vi inte. En superb ice-breaker helt enkelt!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså... Undrar omDet hade vi inte. En superb ice-breaker helt enkelt!![]()
![]()
Han har ännu inte kalibrerat sin förmåga att ta - och behålla - kontakt med det andra könet. Han tog helt enkelt i för att ice-breaka den kilometertjocka inlandsisen på Antarktis, enligt parollerna 'vad kan gå fel?' och 'den som inte vågar, vinner inte heller'.Det hade vi inte. En superb ice-breaker helt enkelt!![]()
![]()
Alltså... Undrar omeller
är mest rätt smiley att använda?
Haha, skrattar så av igenkänning! Stackars människa egentligen, han kan inte ha det lätt....Han har ännu inte kalibrerat sin förmåga att ta - och behålla - kontakt med det andra könet. Han tog helt enkelt i för att ice-breaka den kilometertjocka inlandsisen på Antarktis, enligt parollerna 'vad kan gå fel?' och 'den som inte vågar, vinner inte heller'.
Alternativ förklaring - varför Tourettes syndrom och dejtingapp är en vansinnigt vansklig kombination:Han: Men gud vad hängiga bröst du har!
Alternativ förklaring - varför Tourettes syndrom och dejtingapp är en vansinnigt vansklig kombination:
*tänker*: Fan. Måste skriva nåt. Men för fan skriv inte nåt om bröst nu igen Du vet hur det slutar. Fan. Kaosa inte till det. För helvete. Vad som helst men inte bröst. Skriv om träd. En björk. Björk med fyra grenar. Helvete. Bröst med fyra grenar! NEJ, skärp dig!!! För i helvete!
*skriver*: Men gud vad hängiga bröst du har!
*tänker*: Helvete! Skrev jag det där?? Satan! Hur ska jag ta mig ur detta? Skärp dig!!! Tala om nåt annat nu. Låtsas som ingenting!!!
*skriver*: Har du tänkt fixa till de någon gång?
Alternativ förklaring - varför Tourettes syndrom och dejtingapp är en vansinnigt vansklig kombination:
*tänker*: Fan. Måste skriva nåt. Men för fan skriv inte nåt om bröst nu igen Du vet hur det slutar. Fan. Kaosa inte till det. För helvete. Vad som helst men inte bröst. Skriv om träd. En björk. Björk med fyra grenar. Helvete. Bröst med fyra grenar! NEJ, skärp dig!!! För i helvete!
*skriver*: Men gud vad hängiga bröst du har!
*tänker*: Helvete! Skrev jag det där?? Satan! Hur ska jag ta mig ur detta? Skärp dig!!! Tala om nåt annat nu. Låtsas som ingenting!!!
*skriver*: Har du tänkt fixa till de någon gång?
Eller så är det för i helvete så enkelt att jag skrivit mig som 24 år på Tinder.Du måste ju vara tankeläsare!![]()
Måste vara exakt så det gått till i hans hjärna, haha!
Har något mer hänt?åt fanders också! pausar MP, Tinder och HP.
Nej vill bara pausa lite och samla ihop mig innan jag börjar igen. Om någon kontaktar mig så är det ok men annars en kortare paus för att bunkra om.Har något mer hänt?
Du måste ju vara tankeläsare!![]()
Måste vara exakt så det gått till i hans hjärna, haha!
Nej men negging är väl en förolämpning förklädd till komplimang? Typ "dina bröst måste ha varit snygga när du var ung". I alla fall om det är boken The Game vi båda tänker på.Typiskt fall av "negging".
Nej men negging är väl en förolämpning förklädd till komplimang? Typ "dina bröst måste ha varit snygga när du var ung". I alla fall om det är boken The Game vi båda tänker på.
"Low-grade insults meant to undermine the self-confidence of a woman so she might be more vulnerable to your advances."
Jag vet inte om jag tycker det där var direkt low grade...
Nej, det var det såklart inte. Men det är inte ovanligt att puckon gör på det viset heller.
"Low-grade insults meant to undermine the self-confidence of a woman so she might be more vulnerable to your advances."
Jag får inget. Nada,zilt njet.... men mår bra i alla fall
En månad är kort tid. Gör vad som känns bra för dig. Om det är att få bekräftelse för stunden, satsa på något långsiktigt eller strunta i allt får du känna efter själv.