Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idiot på *dejtingapp* verkade ha vaknat på fel sida, eller något...:wtf: :mad:

(Hade någon selfie på mig i en somrig, något lite urringad blus)

Han: Men gud vad hängiga bröst du har! :wtf: Har du tänkt fixa till de någon gång?
Jag: Gravitation, har du hört talas om det?
H: Såklart jag har, men det har väl inget med att dina bröst är fula och hängiga att göra?
J: Det är just precis vad det har. Men du sov väl på fysiklektionerna i högstadiet.
H: DRA ÅT HELVETE JÄVLA ÄCKELHORA!!
J: Hepp. Vad glad du verkar då. :grin:
Men hjälp! Kan man anmäla till sidan?

Han: Men gud vad hängiga bröst du har! :wtf: Har du tänkt fixa till de någon gång?
H: Såklart jag har, men det har väl inget med att dina bröst är fula och hängiga att göra?
J: Det är just precis vad det har. Men du sov väl på fysiklektionerna i högstadiet.
vad i hela friden är det med folk?

@Dressyrtjejen_97 HAHA! (obs, inte åt dig som får stå ut med skiten. Men åt hela situationen, tycker du fick till ett bra svar ändå.)
Och allmänt till detta och alla andra liknande sammanhang: Så jävla trist att man ska behöva vänja sig vid sånt här och bli bra på bittra svar tillbaka. Men ibland kan man ju inte annat än att skratta åt eländet liksom.

@Dressyrtjejen_97 HAHA! (obs, inte åt dig som får stå ut med skiten. Men åt hela situationen, tycker du fick till ett bra svar ändå.)
Och allmänt till detta och alla andra liknande sammanhang: Så jävla trist att man ska behöva vänja sig vid sånt här och bli bra på bittra svar tillbaka. Men ibland kan man ju inte annat än att skratta åt eländet liksom.

Haha, det är ingen fara. Drog faktiskt lite på smilbanden när jag skrev det också.
Men jo, det är väldigt tråkigt med allt manshat. Okej om det hade varit en 16 åring, jag menar de kanske har dålig humor/inte vet bättre. Men denna person var 24!

Och ang mitt dejtingliv: Blir mer och mer nöjd med att vara själv. Pratade med en kompis idag och vi kom fram till att man ju inte måste hålla på att dejta bara för att det känns som att alla andra gör det och lyckas så bra. (obs, inget negativt mot de som håller på och dejtar, bara en reflektion över mitt liv för tillfället)
Och min brevvän har jag inte träffat på ett tag, har inte heller känt nåt behov av att göra det heller. Så det rinner förhoppningsvis ut i sanden nu (ja jag kan höra av mig och säga det ordentligt också, men när vi hörts så pass sporadiskt de senaste veckorna så tror jag nog att han börjar förstå att mitt intresse börjar svalna)

Så jag njuter just nu av min ensamhet, spontanswipar lite på Tinder (har fått en kompis i andra änden av landet så ibland är det ju bra folk där ute, om än lite för långt bort).

Kontentan var inte så men det var som att fortsatt förhållande var vilkårat med att jag skulle hjälpa med körkort och ny bil.
Det låter så udda att säga så.

(Jag själv skulle kunna småskämta om "ska du köra omkring i denna rishögen till bil, är det inte dags att köpa ny, när jag ska övningsköra. etc etc ;).")

Menade hon på fullt allvar att hon hade som VILKOR att du skulle köpa ny bil och övningsköra, för att få fler dejter med henne? :eek:

(Jag själv skulle kunna småskämta om "ska du köra omkring i denna rishögen till bil, är det inte dags att köpa ny, när jag ska övningsköra. etc etc ;).")

Menade hon på fullt allvar att hon hade som VILKOR att du skulle köpa ny bil och övningsköra, för att få fler dejter med henne? :eek:
JA! det var ett villkor.

Om hon skämtade skulle jag förstå det.

Alltså.. what? Han måste ju få pris för mest korkade man eller något... (eller ja, jag önskar det, tyvärr finns det väl många fler med samma icke-existerande intelligensnivå där ute)

Hoppar in här.. är rätt nysingel (1 månad - nästan 4 års förhållande)

Mår fruktansvärt dåligt, men skaffade Tinder ändå O_o tog bort efter en vecka för att jag verkligen inte orkade. Behöll en på Facebook dock, får se om det blir nån träff.

Träffat en gammal kk samt 2 killar från jobbet.. får mig att må bra för stunden, mem sen så bara :banghead:
En månad är kort tid. Gör vad som känns bra för dig. Om det är att få bekräftelse för stunden, satsa på något långsiktigt eller strunta i allt får du känna efter själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka