Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan nog sluta dejta för enligt ett mail jag fick kommer jag aldrig träffa nån. Jag är nämligen inte spontan och öppen. Det vet han! För jag ville inte börja mailkonversationen med att diskutera hur viktigt sex är. Alltså är det kört för mig...

Det är så himla skönt när främlingar talar om hur jag är! :wtf:

Jag kan nog sluta dejta för enligt ett mail jag fick kommer jag aldrig träffa nån. Jag är nämligen inte spontan och öppen. Det vet han! För jag ville inte börja mailkonversationen med att diskutera hur viktigt sex är. Alltså är det kört för mig...

Alltid roligt hur folk kan veta hur man är efter ett par meningar! Nej men vadå. Man kan väl få vara lite privat av sig.

Jag har ibland angett ett-två år äldre än jag är. Enbart för att det inte ska vara så lätt att identifiera mig. Anger också födelsedag 1 jan så jag nu står som 30 fast jag inte fyllt än. Tror dock inte detta är det vanliga när det handlar om felaktig uppgift om åldern :angel:.
Jag gjorde samma sak! Och så vågade jag inte skriva ut exakt kommun först heller. Men nu har jag tuffat till mig och vågade ändra igår :D ikväll ska jag på dans, kanske finns det några nya bekantskaper där. Och imorgon ska jag på dejt med en främmande engelsman! Någon som har koll på trevlig bar/pub vid st eriksplan som har öppet en söndagkväll?

Jag förstår att det är så jävla segt att var dag mota bort nötter i internetdejtingen men alltså:

Haha! :laugh: Frågade du honom hur det går för honom att hitta en Partner med sin öppna taktik?

Visserligen om hon har en historia där hon inte fått vara den som tex fått köra för att lära sig så kan det vara en viktig grej att få utrymme till det.
Men, det utrymmet och möjligheten till det är något hon gott kan skaffa sig på egen hand. Hon lär i så fall ändå lära sig att ta för sig på ett sätt som inte belastar andra innan det är dags att ge sig in i något ny relation.
Känns det skumt så: -Spring Forest.

Jag förstår att det är så jävla segt att var dag mota bort nötter i internetdejtingen men alltså:

Haha! :laugh: Frågade du honom hur det går för honom att hitta en Partner med sin öppna taktik?

Jag skrev att jag verkligen älskade när folk som inte känner mig kan berätta hur jag är, endast pga att de får svar som inte passar dem... (Ironi...) Avslutade med att jag självklart inte älskade det, och garanterat ingen annan heller. Sen blockade jag honom!

Jag skrev att jag verkligen älskade när folk som inte känner mig kan berätta hur jag är, endast pga att de får svar som inte passar dem... (Ironi...) Avslutade med att jag självklart inte älskade det, och garanterat ingen annan heller. Sen blockade jag honom!
Att ni bara orkar...

@Tranan hoppas verkligen det bara är ett missförstånd och hon menade det på ett annat sätt än det låter här, så himla tråkigt om hon utnyttjad dig för ett körkort :(
Klart man kan fråga om att få hjälp med övningskörning, men att ställa et ultimatum som är antigen hjälper du med körkort eller också ses vi inte mer- det är jo fan sjukt!
:down:

Dagens:

tjejnamn 31 Igår 16:48
Ta bort
hi i am louisa from cuba live and work in sthlm. i like your profile

HUR? kan en kvinna skriva till mig på en dejting sida :cautious: Jag har angett att jag letar efter män, verkar jo sjukt skumt.

Kan ingen ha en kurs för de stackars männen??

Här är en som försöker. Och inte egentligen gör några fel - men inga rätt heller..

Mail:
"Hejsan xxx.
Läste din press och kände att jag kunde skriva en rad eller 2.
Har vart här inne i 7 år till och från men hitintills inte sett en person med dessa rader som du skriver.
Vet att man skall presentera sig men för att göra det utan att lägga massa energi i början så skriver jag detta.
Kille med många strängar på min lyra Jobbar som kökschef och trivs med det. Söker en trevlig snäll och romantisk kvinna Men jag är inte desperat utan tar allt med harmoni och samtidigt funderar jag på vad jag ska finna hoppas att man kan finna ett guldkorn en dag
Kram från mig till dig"

Presentation:
"Att beskriva sig själv är en sak som kan bli otroligt skev om man inte känner mig. så att se lära och känna måste vara bättre.
oavsett hur man vrider på det så passar man inte alla ialla fall,

Samma sak att beskriva ett utseende är väl upp till betraktaren att avgöra bild finns sedan resten får ni fråga om
tänker varken lägga ut storlek eller andra sexuella saker, tror inte ni kvinnor vill veta det ändå.

Att söka något här krävs det både fallskärm och flygcertifikat, har märkt att det inte spelar någon roll vad man skriver här för ingen läser det ändå.
Men skriv gärna jag berättar för dig sedan får tiden utvisa om det vart rätt."

Och så har han kryssat i precis alla alternativ ang vad han söker..

Det är säkert en trevligt man. Men vad i det där skulle få mig att känna "men wow, honom vill jag veta mer om!"? ;(
Jag tycker väl att profilen inte var så märkvärdig men jag tycker hans mail var trevligt, hade deras varit till mig hade jag svarat.
Men det är jag det.

Pratar vi om hon du sagt dig älska?
Vad spelar det för roll om det är den @Tranan sagt sig älska?
Jag hade definitivt pirret och en känsla av förälskelse redan innan jag och sambon träffades. Är väl inget fel med det, så länge man är beredd på att det kan vara ett luftslott bara.

Vad spelar det för roll om det är den @Tranan sagt sig älska?
Jag hade definitivt pirret och en känsla av förälskelse redan innan jag och sambon träffades. Är väl inget fel med det, så länge man är beredd på att det kan vara ett luftslott bara.
Jag följer inte varje enskild individ och håller inte reda på om någon träffar en eller flera. Är det fel att fråga? Är det en ytlig bekant spelar det ju ingen roll, konstigare om det är någon man skrivit till och träffat några gånger som plötsligt ställer märkliga krav. O_o

Jag följer inte varje enskild individ och håller inte reda på om någon träffar en eller flera. Är det fel att fråga? Är det en ytlig bekant spelar det ju ingen roll, konstigare om det är någon man skrivit till och träffat några gånger som plötsligt ställer märkliga krav. O_o
Dom har ju så vitt jag vet träffats några gånger. Det var dina ordval i din fråga jag reagerade på. Du hade ju kunnat fråga "är det hon du skrivit om tidigare" tex.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vaginal vs kejsarsnitt
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola

Hund, Katt, Andra Djur