Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni som är med på dejtingsidor- har ni angett er biologiska ålder?
Jag har ett par gånger träffat på folk som visar sig vara en helt annan ålder ön de kryssat i och de säger att de har angett "den ålder de känner sig som."

Man kan ju har rätt många bilder. Jag har bild när jag rider och en bild där jag står med två andra samt några till på våra mig.
Tycker det är tråkigare med bara fem badrumsselfies i olika vinklar .
Det är iofs sant! Jag såg en kille som hade i stort sett identisk pose i sin hall på alla bilder, bara med olika kläder. Fantasifullt sådär.

Det här mailet fick jag idag.

IMG_0027_zpsykw0li8h.jpeg

Oh så intressant.
Åh. Jag älskar rebusar. När jag var barn fanns ett program med rebusar. Även john blund var med i det programmet...kan det ha hetat Razzel?

Denna rebus säger;
Jag är en kvinna som säger hej till dig. Jag är glad. Jätteglad ( tre glada gubbar)
Sen blir vi ett par. Eller egentligen två par. Hen vill ha två partners. Alternativet är att ni ska klona er för paren ser likadana ut. Hen som skickat mailet kanske är galen vetenskapsman.
Sen ska ni festa mkt och dricka drinkar.
Sen är det bilder som jag inte ser vad de innehåller annat än töntiga hjärtan.
Sem ska ni åka på semester. Fast en person åker surfingbräda och en snowboard så ni har nog haft ett bråk och vill åka på separata semestrar. Det är ju två flygplan också så ett till fjällen och ett till Karibien. Men det gör ju inget- för ni kan åka med klonerna som vetenskapsmannen tagit fram.
Sen är det två små prinsesstält. Och två ringar som är köpta i leksaksaffär. Sen är det två bilder på samma prinsessa så vetenskapsmannen verkar gilla rosa och prinsessor.
Sen har det blivit ännu fler kloner! :crazy::nailbiting:
Läskigt ju... nu har de avlat barn! :nailbiting:
Sen har vetenskapsmannen mage att ge två tumme upp... :nailbiting:

Är det läge med ett pris för knäppast på Buke? :angel:

Senast ändrad:
Jag har ett par gånger träffat på folk som visar sig vara en helt annan ålder ön de kryssat i och de säger att de har angett "den ålder de känner sig som."

Hehe... HUR kunde du gissa det? :angel: :confused: :D
De hade säkert inte uppskattat att en kvinna gjorde samna tillbaka...

Haha knappast! När det gäller mäns ålder så är den bara en siffra medan kvinnors bäst före-datum är passerat innan 40. :down::meh:

Undrar om man skulle kunna ta bilder på kvinnliga fotomodeller med Victoria Secret-utseende och använda som egna? När man sedan träffar dejterna IRL och förmodligen får höra att man inte är sig lik från bilderna kan man ju bara hävda att det minsann är så man ser på sig själv! Jag känner mig ju ung och vacker, både i kropp och själ! :D

Biologiska absolut! Det är den som räknas ju! Men vet att det finns män (i synnerhet tror jag) med sån extrem åldersnoja att de uppger fel ålder. Väldigt många är "39" eller "49".

Hej å hå, nybliven singel, och den här tråden gör mig nästan lite rädd inför framtida dejting och alla möjliga stolpskott jag kan råka träffa på :nailbiting::nailbiting:

• Gilla
Reactions: ptr
Jag var på dejt i höstas med en som uttalat kände sig yngre än han var. Han hade lagt ut mestadels gamla bilder på sig själv visade det sig när vi möttes. Och han kändes inte en dag yngre än de år han var kan jag säga. Han sa dessutom att han tyckte att kvinnor i hans egen ålder var tråkiga!! Mäh! Jag känner kvinnor som är bra mycket äldre än honom som är allt annat än tråkiga!

Jag sa också åt honom att jag tyckte att det var dumt att generalisera så. Folk är ju liksom olika!

Nej nu måste jag sova!! Nästan midnatt ju!

Jag har ibland angett ett-två år äldre än jag är. Enbart för att det inte ska vara så lätt att identifiera mig. Anger också födelsedag 1 jan så jag nu står som 30 fast jag inte fyllt än. Tror dock inte detta är det vanliga när det handlar om felaktig uppgift om åldern :angel:.

Man borde svara det till de männen 55+ som vill träffa någon max 30 för att skaffa barn.
Tji fick han! :angel: :p
En kväll blev jag så irriterad att alla män som var väldigt mycket äldre än mig och vad jag tydligt uppgett att jag är intresserad av svarade jag med "skulle du vara intresserad av att dejta en kvinna på x år och ung i sinnet?" där jag la på åldersskillnaden mellan honom om mig på plus istället för minus.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
251
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka