Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fasen också, "D" hörde av sig och sa att han inte kommer med i helgen pga missförstånd angående datum. Det krockade med något, "men annars hade han gärna följt med"... Nåväl. Jag facebookstalkade honom tidigare ikväll och hittade det lätt störande faktumet att han gått på kristet gymnasium. Det som stör mig mest med det är det faktum att det stör mig. :cautious:

Men man kan ju vara uttalat kristen utan att vara religiös fanatiker, och kanske gå på kristet gymnasium utan att vara så väldigt religiös, så den detaljen borde inte stoppa mig. Vilket den förmodligen hade gjort om jag sett det på en nätdejtingsida pga mina fördomar.

Ibland är det bättre att inte stalka fram info i förväg. :banghead:

Hoppas att hans plats på turen fylls av "mannen i mitt liv" som jag tycker borde ta tillfället i akt och materialisera sig snart med tanke på att jag närmar mig förti.

Öh... Förti? :o Fyrtio? 4-10? Äh: 40.

"Hej!

Läs gärna min pres/dagbok.

Hoppas allt är bra, vad ska du göra i helgen då?
Chatta lite?

Kram ******"

Kollar profilen och möts av "Har märkt att det spelar ingen roll vad du skriver här. För det handlar mest om det yttre. Det ska säljas in sig själv med både det ena och det andra.

Vart är ni tjejer som går efter personligheten?"

Mja, jag går ju mestadels på personligheten och det är ju kanske lite ett problem här... :grin:

@ekra Jag har många vänner i Norge som gått på kristet gymnasium, men som jag inte uppfattar som det minsta religiösa. Ofta så har dessa skolor spännande linjer som t.ex. foto, ridning, lantbruk, osv. och man kan bo på internat på skolan vilket lockar en del som vill flytta hemifrån tidigt.
Så jag skulle inte lägga någon större vikt i det i detta läge. :)

(Jepp, jag stalkar eran tråd)

en ren slickdejt
200w.gif

Är det månne fullmåne?

"Jag är en trevlig gentleman som sonderar terrängen lite. Jag skulle vilja träffa dig för en ren slickdejt. Som inledning. Vi ses på stan, tar en kort promenad för att känna av stämningen, och om vi funkar glider vi upp på mitt hotellrum. Du lägger dig på rygg (eller mage om du föredrar det) och njuter av ett glas rött medan jag gör det skönt för dig med tungan och läpparna. :)

Hör av dig om du tycker att det låter skönt så kan vi styra upp en träff framöver.

Kram"

Får jag svara "En gentleman hade aldrig tänkt det där mailet, formulerat det där mailet, skickat det där mailet eller känt ett behov av att försöka inleda med ett påstående om att han är en gentleman!"?

Alltså alla dessa jävla gentlemän som vill slicka :arghh:. Bortsett från allt annat: jag HATAR det. Inte en chans att nån skulle få göra det på mig. Jag håller på att spy rakt över datorn varenda gång jag får en sånt där mejl.

Han som jag skrivit en del med de gemensamma vännerna kommer ner hit i helgen, självklart jobbar jag och är bara hemma och vänder :arghh:

Alltså alla dessa jävla gentlemän som vill slicka :arghh:. Bortsett från allt annat: jag HATAR det. Inte en chans att nån skulle få göra det på mig. Jag håller på att spy rakt över datorn varenda gång jag får en sånt där mejl.
Är det en grupp alltså? Gentlemän som vill slicka?

Kan jag få den här tråden backad till en tidigare tidpunkt, please. På samma sätt som man kan återställa datorn till en tidigare tidpunkt. Här vill jag helst tillbaka till en punkt innan det där berättades för mig. Så kan ni skriva om trevliga fikadejter och promenader istället. :yuck:

Är det en grupp alltså? Gentlemän som vill slicka?

Kan jag få den här tråden backad till en tidigare tidpunkt, please. På samma sätt som man kan återställa datorn till en tidigare tidpunkt. Här vill jag helst tillbaka till en punkt innan det där berättades för mig. Så kan ni skriva om trevliga fikadejter och promenader istället. :yuck:

De tror att det visar på deras enorma osjälviskhet och generositet. Hennes njutning i fokus och allt det där du vet.

Ur hans perspektiv då såklart. För han utgår dels från att alla kvinnor uppskattar det, och dessutom brukar han tillägga att han "älskar det".

Riktigt rara ärtor, verkligen. (Trots att jag uppskattar oralsex. Men sådär? Hell no!)

De tror att det visar på deras enorma osjälviskhet och generositet. Hennes njutning i fokus och allt det där du vet.

Ur hans perspektiv då såklart. För han utgår dels från att alla kvinnor uppskattar det, och dessutom brukar han tillägga att han "älskar det".

Riktigt rara ärtor, verkligen. (Trots att jag uppskattar oralsex. Men sådär? Hell no!)
Jodå, det förstod jag. Men så jävla GRÄSLIGT.

Kan ingen ha en kurs för de stackars männen??

Här är en som försöker. Och inte egentligen gör några fel - men inga rätt heller..

Mail:
"Hejsan xxx.
Läste din press och kände att jag kunde skriva en rad eller 2.
Har vart här inne i 7 år till och från men hitintills inte sett en person med dessa rader som du skriver.
Vet att man skall presentera sig men för att göra det utan att lägga massa energi i början så skriver jag detta.
Kille med många strängar på min lyra Jobbar som kökschef och trivs med det. Söker en trevlig snäll och romantisk kvinna Men jag är inte desperat utan tar allt med harmoni och samtidigt funderar jag på vad jag ska finna hoppas att man kan finna ett guldkorn en dag
Kram från mig till dig"

Presentation:
"Att beskriva sig själv är en sak som kan bli otroligt skev om man inte känner mig. så att se lära och känna måste vara bättre.
oavsett hur man vrider på det så passar man inte alla ialla fall,

Samma sak att beskriva ett utseende är väl upp till betraktaren att avgöra bild finns sedan resten får ni fråga om
tänker varken lägga ut storlek eller andra sexuella saker, tror inte ni kvinnor vill veta det ändå.

Att söka något här krävs det både fallskärm och flygcertifikat, har märkt att det inte spelar någon roll vad man skriver här för ingen läser det ändå.
Men skriv gärna jag berättar för dig sedan får tiden utvisa om det vart rätt."

Och så har han kryssat i precis alla alternativ ang vad han söker..

Det är säkert en trevligt man. Men vad i det där skulle få mig att känna "men wow, honom vill jag veta mer om!"? ;(

Kan ingen ha en kurs för de stackars männen??

Här är en som försöker. Och inte egentligen gör några fel - men inga rätt heller..

Mail:
"Hejsan xxx.
Läste din press och kände att jag kunde skriva en rad eller 2.
Har vart här inne i 7 år till och från men hitintills inte sett en person med dessa rader som du skriver.
Vet att man skall presentera sig men för att göra det utan att lägga massa energi i början så skriver jag detta.
Kille med många strängar på min lyra Jobbar som kökschef och trivs med det. Söker en trevlig snäll och romantisk kvinna Men jag är inte desperat utan tar allt med harmoni och samtidigt funderar jag på vad jag ska finna hoppas att man kan finna ett guldkorn en dag
Kram från mig till dig"

Presentation:
"Att beskriva sig själv är en sak som kan bli otroligt skev om man inte känner mig. så att se lära och känna måste vara bättre.
oavsett hur man vrider på det så passar man inte alla ialla fall,

Samma sak att beskriva ett utseende är väl upp till betraktaren att avgöra bild finns sedan resten får ni fråga om
tänker varken lägga ut storlek eller andra sexuella saker, tror inte ni kvinnor vill veta det ändå.

Att söka något här krävs det både fallskärm och flygcertifikat, har märkt att det inte spelar någon roll vad man skriver här för ingen läser det ändå.
Men skriv gärna jag berättar för dig sedan får tiden utvisa om det vart rätt."

Och så har han kryssat i precis alla alternativ ang vad han söker..

Det är säkert en trevligt man. Men vad i det där skulle få mig att känna "men wow, honom vill jag veta mer om!"? ;(
Jag tror det kan finnas folk som vill veta mer om honom. Även om jag inte direkt skulle maila honom efter att ha läst presentationen så finns det säkert andra som skulle göra det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
251
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka