Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste haft en evinnerlig tur som lyckats hitta män genom livet som alla luktat gott. Sen har en del haft andra problem som svartsjuka, varit otrogna, slarvat med pengar och dragit på sig skulder eller bara varit tråkiga. Men hela och rena har de lyckats med att vara.

Samma här, några har varit rejäla stolpskott men ingen har varit sunkig :D

Jag googlade faktiskt och ja, jag har det rätt lugnt just nu på jobbet. :angel:
Roligast var nog han på flashback som brukade dra bort ollonet för att slippa osten. :laugh: :laugh: :laugh:

Hmm.. Flensost? Det har jag inte haft på länge.. Det är mest män som har förhud som får flensost.. Judar o muslimer får aldrig det.. Ollonet luftas ju lixom..

Själv är jag inte omskärd (tycker det är stympning), men jag går alltid med ollonet bortdraget från ollonet. Till och med när jag var ute i fält i tre veckor så bildades det inge flensost..
Däremot innan jag började gå omkring med "avklätt" ollon så kunde flensost bildas efter bara några dagar om man inte tvättade kuken..
Låter som det kan göra väldigt ont, men lätt att hålla rent. :D

"Hallå där. Välutrustad man här som blir jäkligt Diligentia på att få kontakt med dig. Så hör av dig så ska jag ta hand om Dunst te kåta hål ordentligt. Ha en skön dag."

Förstår inte. Erbjuder snubben en lägenhet i utbyte mot att få ta hand om avdunstat te? Vem fan döper en te-sort till "kåta hål"? Är det utrikiska för typ rosenrot eller nåt? Varför vill han ta hand om det? Så många frågor :confused:

Vem fan döper en te-sort till "kåta hål"?
same-kort-norge-karasjokdrakt.jpg

"Hallå där. Välutrustad man här som blir jäkligt Diligentia på att få kontakt med dig. Så hör av dig så ska jag ta hand om Dunst te kåta hål ordentligt. Ha en skön dag."

Förstår inte. Erbjuder snubben en lägenhet i utbyte mot att få ta hand om avdunstat te? Vem fan döper en te-sort till "kåta hål"? Är det utrikiska för typ rosenrot eller nåt? Varför vill han ta hand om det? Så många frågor :confused:

Diligentia? :confused: Första träffen vid googling är Skandia Fastigheter :rofl:

Män:banghead:

Man i 60-årsåldern:
"Hur fångar man den här tösen då? Är du intresserad av en något äldre man som kan ge massor av njutning?"

För det första, "tösen"? Jag är inte 5 år gammal, thank you very much.
Och för det andra, hur kan man kalla över 30 års åldersskillnad för "något äldre"? O_o

"Jag får tyvärr tacka nej men du borde testa att gå med här: http://www.pro.se/. De flesta av deras medlemmar är bara "något äldre" än vad du är:up:"

:D

Jag har lärt känna en samling "singelmän-som-gillar-att-hänga-med-mig". :) Jag har en dåligt kalibrerad radar och är osäker på vart det barkar och vad de vill. Fast de vet de kanske inte heller själva. Person A (operakillen, för den som minns...) är den jag känner bäst, och har umgåtts mest med på tu man hand. Honom är jag bara kompisintresserad av, jag har fullständigt neutrala känslor för honom. Lätt att umgås med, men inget pirr i magen alls.
Jag är däremot inte så säker på hur neutral han är.

Personerna B och C är snackiga ångvältar som kan ha timslånga monologer utan att man får en syl i vädret. A,B och C umgås med varandra, och ibland ses vi alla fyra.

Och så har vi person D, som är wildcardet som jag är intresserad av att komma på tu man hand med. (Han med det härliga skrattet och fina ögonen som jag mötte på en tur nyligen.)

Vi sågs nyligen i ett socialt sammanhang och då undrade han vad jag gör i helgen, och om jag ville dra på tur med honom! Klart jag vill! Och det sa jag också, dock hade jag redan bokat in mig på en annan grej MED person A, B och C, haha! Men han kunde följa med, så nu lutar det åt att jag drar på tur med hela entouraget (Det följer med en eller ett par till karlar/killar och kanske någon tjej till) Det blir intressant. Kanske klarnar det lite efter helgen vad jag känner för dem och vad de egentligen har i kikaren när vi skall hänga i sådär 48h.

Det som skrämmer mig lite med D (förutom det vanliga att jag blir skrämd av att jag fått lite försiktiga känslor för någon) är att han är ganska många år yngre (sju) och jag är rädd att han kanske tänker att jag är gammal. Jag tror inte att vi pratat om ålder, men han nämnde sitt födelseår i ett sammanhang, så jag vet hans. Och att han varit singel i fem år.

Jag ska hålla ångesten på avstånd och försöka våga satsa lite för en gångs skull om jag fortfarande känner mig såpass nyfiken på honom efter helgen som jag gör nu. Och jag hoooppas verkligen att han inte ångrar sig, utan följer med.

Jag törs inte fråga ut honom på en fika eller något annat "dejtigt" innan jag känt lite mer på vibbarna, och lärt känna honom lite bättre. Men vi får se hur det känns efter helgen som sagt. Kanske är det inte mer än "kompis" kvar av känslorna då.

Jag har ofta haft många killkompisar, och det är verkligen lätt hänt att jag blir en i gänget istället för någon man kanske kan bli kär i. Och det har jag verkligen tänkt att försöka jobba med genom att inte vara så avvaktande om någon jag gillar börjar visa intresse.

Oj, vad mycket unga pojkar det fanns på tinder. Jag känner mig nästan elak när jag klickar bort de som ser trevliga ut fast är för unga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
251
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur