Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Hallå där. Välutrustad man här som blir jäkligt Diligentia på att få kontakt med dig. Så hör av dig så ska jag ta hand om Dunst te kåta hål ordentligt. Ha en skön dag."
Har aldrig fått nåt liknande (kanske beror på att jag än så länge bara provat Tinder, såna här meddelanden verkar mer vanliga på andra sidor enl min uppfattning av denna tråd). MEN ALLTSÅ, ni är ju många som fått beskrivningen att de är välutrustade. Kan inte låta bli att undra hur de kommit fram till det, mätning med kompisar? Måttband och linjal? Läkarbesök?

Femte mailet. Alla lyder likadant. Jag har inte svarat på ett enda.

Damnit jag ÄR redan besviken på honom!

Mail "Hej igen från trevliga mannen, Hoppas att det är bra med dig och att du har haft en bra dag.
Vill som sagt komma i kontakt med dig, Lovar att du inte kommer att bli besviken på mig.
Så tveka inte att höra av dig till mig.
Kram"

Hans profil
"Hej här finns det en mycket trevlig man som lovar att du inte kommer att bli besviken på, så tveka inte att höra av dig till mig
Fråga gärna om mig så svarar jag.
Kram"

Femte mailet. Alla lyder likadant. Jag har inte svarat på ett enda.

Damnit jag ÄR redan besviken på honom!

Mail "Hej igen från trevliga mannen, Hoppas att det är bra med dig och att du har haft en bra dag.
Vill som sagt komma i kontakt med dig, Lovar att du inte kommer att bli besviken på mig.
Så tveka inte att höra av dig till mig.
Kram"

Hans profil
"Hej här finns det en mycket trevlig man som lovar att du inte kommer att bli besviken på, så tveka inte att höra av dig till mig
Fråga gärna om mig så svarar jag.
Kram"

Hahahaha! Vilken spännande profil. Med den tiden han måste lagt ner på presentationen slår jag vad om att han får hundratals frågor varje dag från intresserade damer. :angel:
Jag tror dock att jag hade avstått, han känns lite väl personlig för min smak.

Hahahaha! Vilken spännande profil. Med den tiden han måste lagt ner på presentationen slår jag vad om att han får hundratals frågor varje dag från intresserade damer. :angel:
Jag tror dock att jag hade avstått, han känns lite väl personlig för min smak.

Ja liksom det måste ju finnas gränser för hur man fläker ut sig och hur personlig man blir i en profil liksom!

Är det månne fullmåne?

"Jag är en trevlig gentleman som sonderar terrängen lite. Jag skulle vilja träffa dig för en ren slickdejt. Som inledning. Vi ses på stan, tar en kort promenad för att känna av stämningen, och om vi funkar glider vi upp på mitt hotellrum. Du lägger dig på rygg (eller mage om du föredrar det) och njuter av ett glas rött medan jag gör det skönt för dig med tungan och läpparna. :)

Hör av dig om du tycker att det låter skönt så kan vi styra upp en träff framöver.

Kram"

Får jag svara "En gentleman hade aldrig tänkt det där mailet, formulerat det där mailet, skickat det där mailet eller känt ett behov av att försöka inleda med ett påstående om att han är en gentleman!"?

Är det månne fullmåne?

"Jag är en trevlig gentleman som sonderar terrängen lite. Jag skulle vilja träffa dig för en ren slickdejt. Som inledning. Vi ses på stan, tar en kort promenad för att känna av stämningen, och om vi funkar glider vi upp på mitt hotellrum. Du lägger dig på rygg (eller mage om du föredrar det) och njuter av ett glas rött medan jag gör det skönt för dig med tungan och läpparna. :)

Hör av dig om du tycker att det låter skönt så kan vi styra upp en träff framöver.

Kram"

Får jag svara "En gentleman hade aldrig tänkt det där mailet, formulerat det där mailet, skickat det där mailet eller känt ett behov av att försöka inleda med ett påstående om att han är en gentleman!"?

Men jösses:wtf:

Den här tråden är verkligen ingen bra reklam för Team Penis!

Är det månne fullmåne?

Kram"

:eek: Jag som trodde jag var unik! Jag kunde verkligen se oss passa ihop alldeles perfekt :cry::p

Hahaha. Jävligt snarstucken "gentleman" med. Och lättprovocerad.

"Ärligt, jag svarar aldrig på knäppismail, men ditt är ett undantag. Jag blir på fullaste allvar provocerad av tomtar som tror att de inser mer om mig än vad jag gör. Ärligt, jag fattar inte.

Du tror på fullaste allvar att du, av oklar anledning, sitter inne med gentlemannakodexen, sprungen ur 1200-talets England, utan den minsta reflektion över bristen i analys...

Well, lycka till. Trevlig helg. (Nej, svara inte på detta. Ett svar säger mer än din tystnad)

Kram på dig"

Hahaha. Jävligt snarstucken "gentleman" med. Och lättprovocerad.

"Ärligt, jag svarar aldrig på knäppismail, men ditt är ett undantag. Jag blir på fullaste allvar provocerad av tomtar som tror att de inser mer om mig än vad jag gör. Ärligt, jag fattar inte.

Du tror på fullaste allvar att du, av oklar anledning, sitter inne med gentlemannakodexen, sprungen ur 1200-talets England, utan den minsta reflektion över bristen i analys...

Well, lycka till. Trevlig helg. (Nej, svara inte på detta. Ett svar säger mer än din tystnad)

Kram på dig"
:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
251
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur