Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
De som skriver att de är dominanta får alla mina larm att dra igång. Och då gillar jag dominanta män. Men inte duminanta.

Men de där som måste skriva att de är gentlemen/generösa/ser bra ut/är dominanta/etc. Bad vibes milt sagt! För de är med 99% sannolikhet inte det.

ah men kan jo berätta lite om min dejt igår. Han va trevlig och så trevlig ut, men va väldigt nervös. Hade svårt att titta på mig, och verkade lite obekväm, men jag pratade på som vanligt. Sen sa han att han hade 100 frågor, men inte ville gå för fort fram och verka konstig, och det är väl bra, men jag undrade vad han ville fråga. Vi pratade några timmar, men jag kände inte direkt någon attraktion. Sen pratade han lite om han tror på drakar och vill åka till New Zealand och leta efter dom. (good for him) men jag tyckte det va lite väl skumt för min smak. (och jag är annars lite andlig av mig, men där finns en gräns....) och att han gillar vara i skogen och gå mycket där, men han hade testat att sova i skogen utan sovsäck för att se vad kroppen klarar av :angel: det tyckte jag va lite mysko.... Han ville gärna träffas igen, och jag sa ja till på fredag, hos honom, men känner faktiskt idag jag inte har lyst. Men vill inte heller göra honom ledsen... Han verkade väldigt snäll..... :nailbiting: Vad gör man då? Kanske evt. träffa honom igen, men då på offentligt plats. Han verkade nog like för pojkig för mig. Känner jag vill ha en MAN, som kan utmana mig lite.... och han verkar för snäll denna här....

Det känns som att det fullkomligt kryllar av män som beskriver sig just som "dominanta". Jag vet inte hur många PM:s jag fått genom åren från män som mest vill ha mig som en sexdocka.

Hade det inte varit lite kul att samla ihop ett gäng riktiga skitstövlar och stämma träff med allesammans på samma restaurang? Typ: "Jag vill gääärna bli dominerad och kissad på i ansiktet av dig men jag skulle först vilja träffa dig över en middag så att jag känner mig trygg med att du i alla fall inte är en massmördare. Kan vi ses på Restaurang X på fredag klockan 8? Jag bokar bord, du kan uppge "Larsson" till personalen. Ha med dig en ros så att jag vet att det är du."
Så bokar man ett långbord och låter alla gentlemän få en trevlig kväll tillsammans medan man själv gör något mycket roligare:up:

:laugh:
Roligaste jag hört på länge!
Glad det inte bara va mig som tycker det! Jag satt faktiskt och undrade lite om han skämtade, men han verkade seriös.... Sen hade han en drak-tatuering på armen, och hans använder namn på HP är också med drake i det, såååååå. Jag tror han menade allvar.... Sen tror han också på magi.

Man 46 år:
"Vill du bli bortskämd av en man med väldigt god ekonomi? Jag har stor vana av att ta hand om yngre tjejer. Är renlig, vältränad och välutrustad. Söker ett diskret äventyr med en undergiven tjej som kan uppfylla en dominant herres alla önskningar. ;)"

Suck.
Jag svarade att jag hellre sitter och bläddrar bacon med mig själv än träffar honom IRL och att han gärna får använda sin goda ekonomi till att stödja föreningar som Röda Korset, Världsnaturfonden, etc, istället.

Fantastiskt när män poängterar att de är renliga. Skulle det vara ett under menar de att man som vuxen kan sköta sin hygien? :laugh:

Såklart det är! Alla vet ju att män baaaara tänker på sin (okontrollerbara) sexlust, klart de ska få cred om de även lyckas hitta duschen:angel:
Jag måste haft en evinnerlig tur som lyckats hitta män genom livet som alla luktat gott. Sen har en del haft andra problem som svartsjuka, varit otrogna, slarvat med pengar och dragit på sig skulder eller bara varit tråkiga. Men hela och rena har de lyckats med att vara.

Jag måste haft en evinnerlig tur som lyckats hitta män genom livet som alla luktat gott. Sen har en del haft andra problem som svartsjuka, varit otrogna, slarvat med pengar och dragit på sig skulder eller bara varit tråkiga. Men hela och rena har de lyckats med att vara.
Jag har träffat på några stolpskott genom åren som missat en hel del avseende underlivshygien, lagrad flänsost är ingen höjdare! :yuck: Det har varit fullt fungerande i övrigt och har nog trott att de haft god hygien. :wtf:

"Det som står på min profil stämmer inte utan jag skriver hellre om mig själv här"
Kikar in på hans profil, "denna person har inte skrivit någonting om sig själv". Och ja, alltså med tanke på att han skrev till mig i PM och inte på sin profil så stämmer ju det översta påståendet :angel::D

ah men kan jo berätta lite om min dejt igår. Han va trevlig och så trevlig ut, men va väldigt nervös. Hade svårt att titta på mig, och verkade lite obekväm, men jag pratade på som vanligt. Sen sa han att han hade 100 frågor, men inte ville gå för fort fram och verka konstig, och det är väl bra, men jag undrade vad han ville fråga. Vi pratade några timmar, men jag kände inte direkt någon attraktion. Sen pratade han lite om han tror på drakar och vill åka till New Zealand och leta efter dom. (good for him) men jag tyckte det va lite väl skumt för min smak. (och jag är annars lite andlig av mig, men där finns en gräns....) och att han gillar vara i skogen och gå mycket där, men han hade testat att sova i skogen utan sovsäck för att se vad kroppen klarar av :angel: det tyckte jag va lite mysko.... Han ville gärna träffas igen, och jag sa ja till på fredag, hos honom, men känner faktiskt idag jag inte har lyst. Men vill inte heller göra honom ledsen... Han verkade väldigt snäll..... :nailbiting: Vad gör man då? Kanske evt. träffa honom igen, men då på offentligt plats. Han verkade nog like för pojkig för mig. Känner jag vill ha en MAN, som kan utmana mig lite.... och han verkar för snäll denna här....
Han skulle nog gillat vår enhörning och draktråd...
Jag har också en bok hemma som handlar om vad man ska tänka på om man skaffar en drake som husdjur. Han kanske skrivit den? Du kan väl fråga?

Jag har träffat på några stolpskott genom åren som missat en hel del avseende underlivshygien, lagrad flänsost är ingen höjdare! :yuck: Det har varit fullt fungerande i övrigt och har nog trott att de haft god hygien. :wtf:
Är en dusch svår att hantera? eller är det bara mitt badkar som höll tät?

Men VARFÖR ska du träffa någon som du inte känner när du inte har lust, bara för att han inte ska bli lessen?
Du har inga skyldigheter mot honom. Bara säg att du inte tycker han är något för dig. Du måste inte förklara.

Han ville gärna träffas igen, och jag sa ja till på fredag, hos honom, men känner faktiskt idag jag inte har lyst. Men vill inte heller göra honom ledsen... Han verkade väldigt snäll..... :nailbiting: Vad gör man då? Kanske evt. träffa honom igen, men då på offentligt plats. Han verkade nog like för pojkig för mig. Känner jag vill ha en MAN, som kan utmana mig lite.... och han verkar för snäll denna här....

Om man känner för att man behöver vara snäll så är det nog snällast i längden att avboka. Kan svida lite för honom att du inte var intresserad men i det långa loppet är det snällast att vara ärlig och inte låta honom tro och hoppas på något i onödan.

Sedan så anser jag inte att man är skyldig att vara extra snäll mot någon som man träffat på en dejt. Vanligt hyffs och man bör ju såklart inte vara elak men man behöver verkligen inte ställa upp på att träffas igen bara för att vara snäll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
251
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur