Jag undrar över dessa som skriver attde är dominanta. Det känns som att vissa har en märklig uppfattning om vad det innebär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen pratade han lite om han tror på drakar och vill åka till New Zealand och leta efter dom
Glad det inte bara va mig som tycker det! Jag satt faktiskt och undrade lite om han skämtade, men han verkade seriös.... Sen hade han en drak-tatuering på armen, och hans använder namn på HP är också med drake i det, såååååå. Jag tror han menade allvar.... Sen tror han också på magi.
Roligaste jag hört på länge!
Man 46 år:
"Vill du bli bortskämd av en man med väldigt god ekonomi? Jag har stor vana av att ta hand om yngre tjejer. Är renlig, vältränad och välutrustad. Söker ett diskret äventyr med en undergiven tjej som kan uppfylla en dominant herres alla önskningar."
Suck.
Jag svarade att jag hellre sitter och bläddrar bacon med mig själv än träffar honom IRL och att han gärna får använda sin goda ekonomi till att stödja föreningar som Röda Korset, Världsnaturfonden, etc, istället.
Roligaste jag hört på länge!
Fantastiskt när män poängterar att de är renliga. Skulle det vara ett under menar de att man som vuxen kan sköta sin hygien?![]()
Jag måste haft en evinnerlig tur som lyckats hitta män genom livet som alla luktat gott. Sen har en del haft andra problem som svartsjuka, varit otrogna, slarvat med pengar och dragit på sig skulder eller bara varit tråkiga. Men hela och rena har de lyckats med att vara.Såklart det är! Alla vet ju att män baaaara tänker på sin (okontrollerbara) sexlust, klart de ska få cred om de även lyckas hitta duschen![]()
Jag har träffat på några stolpskott genom åren som missat en hel del avseende underlivshygien, lagrad flänsost är ingen höjdare!Jag måste haft en evinnerlig tur som lyckats hitta män genom livet som alla luktat gott. Sen har en del haft andra problem som svartsjuka, varit otrogna, slarvat med pengar och dragit på sig skulder eller bara varit tråkiga. Men hela och rena har de lyckats med att vara.
Han skulle nog gillat vår enhörning och draktråd...ah men kan jo berätta lite om min dejt igår. Han va trevlig och så trevlig ut, men va väldigt nervös. Hade svårt att titta på mig, och verkade lite obekväm, men jag pratade på som vanligt. Sen sa han att han hade 100 frågor, men inte ville gå för fort fram och verka konstig, och det är väl bra, men jag undrade vad han ville fråga. Vi pratade några timmar, men jag kände inte direkt någon attraktion. Sen pratade han lite om han tror på drakar och vill åka till New Zealand och leta efter dom. (good for him) men jag tyckte det va lite väl skumt för min smak. (och jag är annars lite andlig av mig, men där finns en gräns....) och att han gillar vara i skogen och gå mycket där, men han hade testat att sova i skogen utan sovsäck för att se vad kroppen klarar avdet tyckte jag va lite mysko.... Han ville gärna träffas igen, och jag sa ja till på fredag, hos honom, men känner faktiskt idag jag inte har lyst. Men vill inte heller göra honom ledsen... Han verkade väldigt snäll.....
Vad gör man då? Kanske evt. träffa honom igen, men då på offentligt plats. Han verkade nog like för pojkig för mig. Känner jag vill ha en MAN, som kan utmana mig lite.... och han verkar för snäll denna här....
Jag har träffat på några stolpskott genom åren som missat en hel del avseende underlivshygien, lagrad flänsost är ingen höjdare!Det har varit fullt fungerande i övrigt och har nog trott att de haft god hygien.
![]()
Är en dusch svår att hantera? eller är det bara mitt badkar som höll tät?Jag har träffat på några stolpskott genom åren som missat en hel del avseende underlivshygien, lagrad flänsost är ingen höjdare!Det har varit fullt fungerande i övrigt och har nog trott att de haft god hygien.
![]()
Nu förstörde du fikat till mitt förtidiga 11-kaffe![]()
ah men kan jo berätta lite om min dejt igår. Han va trevlig och så trevlig ut, men va väldigt nervös. Hade svårt att titta på mig, och verkade lite obekväm, men jag pratade på som vanligt. Sen sa han att han hade 100 frågor, men inte ville gå för fort fram och verka konstig, och det är väl bra, men jag undrade vad han ville fråga. Vi pratade några timmar, men jag kände inte direkt någon attraktion. Sen pratade han lite om han tror på drakar och vill åka till New Zealand och leta efter dom. (good for him) men jag tyckte det va lite väl skumt för min smak. (och jag är annars lite andlig av mig, men där finns en gräns....) och att han gillar vara i skogen och gå mycket där, men han hade testat att sova i skogen utan sovsäck för att se vad kroppen klarar avdet tyckte jag va lite mysko.... Han ville gärna träffas igen, och jag sa ja till på fredag, hos honom, men känner faktiskt idag jag inte har lyst. Men vill inte heller göra honom ledsen... Han verkade väldigt snäll.....
Vad gör man då? Kanske evt. träffa honom igen, men då på offentligt plats. Han verkade nog like för pojkig för mig. Känner jag vill ha en MAN, som kan utmana mig lite.... och han verkar för snäll denna här....
Är en dusch svår att hantera? eller är det bara mitt badkar som höll tät?
Han ville gärna träffas igen, och jag sa ja till på fredag, hos honom, men känner faktiskt idag jag inte har lyst. Men vill inte heller göra honom ledsen... Han verkade väldigt snäll.....Vad gör man då? Kanske evt. träffa honom igen, men då på offentligt plats. Han verkade nog like för pojkig för mig. Känner jag vill ha en MAN, som kan utmana mig lite.... och han verkar för snäll denna här....
Jag menar hur svårt ska det vara att hålla sig ren?