Mer eller mindre? Sa hon rakt ut att ni inte ska dejta mer?ja
det är hon jag dejtar och hon sa det mer eller mindre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer eller mindre? Sa hon rakt ut att ni inte ska dejta mer?ja
det är hon jag dejtar och hon sa det mer eller mindre
hon vill dejta mer men hon vill att jag ska lära henne att köra bil eller så blir det inget mer.Mer eller mindre? Sa hon rakt ut att ni inte ska dejta mer?
hon vill dejta mer men hon vill att jag ska lära henne att köra bil eller så blir det inget mer.
Som ett ultimatum?hon vill dejta mer men hon vill att jag ska lära henne att köra bil eller så blir det inget mer.
jag upplevde det som ett ultimatum, tänkte ja skulle prata idag och höra hur hon vill ha det. jag vill inte bli en bilskolelärare.Som ett ultimatum?
Men så fult... och märkligt?
Nä man ställer inte ett sånt ultimatum för att det ska bli en relation.jag upplevde det som ett ultimatum, tänkte ja skulle prata idag och höra hur hon vill ha det. jag vill inte bli en bilskolelärare.
tack!Nä man ställer inte ett sånt ultimatum för att det ska bli en relation.
Då är du värd bättre.
hon vill dejta mer men hon vill att jag ska lära henne att köra bil eller så blir det inget mer.
jag ska inte vara för snabb men jag får prata med henneVaaa? Den var ny må jag säga! Åh, jag som var så glad för din skull att det verkat ordna sig så fint! Men det låter ju inte vidare sympatiskt att sätta ultimatum på det där viset, och använda dig som körlärare i utbyte mot dejter.Nej, du är värd bättre!!
det är vad jag trorHelt rubbat. Plus att jag misstänker att det i så fall blir slut på dejtandet så fort körkortet är klart![]()
Precis vad jag också tänkte på. Kommer hon då lämna efter ett halvår?/ månaderHelt rubbat. Plus att jag misstänker att det i så fall blir slut på dejtandet så fort körkortet är klart![]()
Jag förstår att du gillar henne. Men stå på dig och var lite tuff. Du ska inte gå med på något som inte känns bra.jag ska inte vara för snabb men jag får prata med henne
Helt rubbat. Plus att jag misstänker att det i så fall blir slut på dejtandet så fort körkortet är klart![]()
Är ni jämngamla?det är vad jag tror
jaÄr ni jämngamla?
nej jag vill inte bli utnyttjad.Jag förstår att du gillar henne. Men stå på dig och var lite tuff. Du ska inte gå med på något som inte känns bra.
det var min reaktion.1+ på den. Körskola är ju dyra grejer@Tranan gå inte på några invecklade ursäkter här, det där är ett helt rubbat ultimatum att ställa. Ja eller grej att ens ta upp?!
Prata med henne idag och ifrågasätt vad hon menar.nej jag vill inte bli utnyttjad.
.
Prata med henne idag och ifrågasätt vad hon menar.
Ta hand om dig och gå inte med på något som inte känns bra.