Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dom har ju så vitt jag vet träffats några gånger. Det var dina ordval i din fråga jag reagerade på. Du hade ju kunnat fråga "är det hon du skrivit om tidigare" tex.
Jag förstår inte varför du tar illa upp om inte @Tranan gör det? Jag har för mig att han träffat ett par kvinnor och en har han skrivit att han älskar så jag ser inget konstigt alls med mitt ordval. :meh:

"Hon du har skrivit om tidigare" säger ju inget om vem det handlar om.

Här har det börjat hända lite grejer iallafall. Har varit dött ett tag.

Pratar med några mer eller mindre intressanta killar på hp. Nån vill ses, men jag har inte haft tid och kommer inte ha på ett tag.

En annan snackade jag med på telefon och han va väl inte lika rolig i telefon som i text, men kan tänka mig att träffa honom irl för att se om det finns nån kemi.

Sedan lyckades jag få till ett hångel på dansgolvet igår med en bekant. Det va mysigt! Han ville att jag skulle hem till honom, men jag har som egen policy att inte ligga om jag är berusad. Han vill ses igen men jag vet inte. Han är attraktiv och trevlig, men jag har varken lust med seriös dejting eller kk med någon i min bekantskapskrets.

Kul med lite action ändå :up:!

@Tranan hoppas verkligen det bara är ett missförstånd och hon menade det på ett annat sätt än det låter här, så himla tråkigt om hon utnyttjad dig för ett körkort :(
Klart man kan fråga om att få hjälp med övningskörning, men att ställa et ultimatum som är antigen hjälper du med körkort eller också ses vi inte mer- det är jo fan sjukt!
:down:
Jag vet inte om det var ett missförstånd. hon tyckte att jag kunde köpa en ny bil också för min gamla var så gammal. (vill inte ha bil längre utan har denna tills den inte går mer).

Hoppar in här.. är rätt nysingel (1 månad - nästan 4 års förhållande)

Mår fruktansvärt dåligt, men skaffade Tinder ändå O_o tog bort efter en vecka för att jag verkligen inte orkade. Behöll en på Facebook dock, får se om det blir nån träff.

Träffat en gammal kk samt 2 killar från jobbet.. får mig att må bra för stunden, mem sen så bara :banghead:

Hoppar in här.. är rätt nysingel (1 månad - nästan 4 års förhållande)

Mår fruktansvärt dåligt, men skaffade Tinder ändå O_o tog bort efter en vecka för att jag verkligen inte orkade. Behöll en på Facebook dock, får se om det blir nån träff.

Träffat en gammal kk samt 2 killar från jobbet.. får mig att må bra för stunden, mem sen så bara :banghead:
Jag får inget. Nada,zilt njet.... men mår bra i alla fall

Jag vet inte om det var ett missförstånd. hon tyckte att jag kunde köpa en ny bil också för min gamla var så gammal. (vill inte ha bil längre utan har denna tills den inte går mer).

Men sa hon exakt så?
"Jag är inte intresserad av dig, men du kan få lära mig att köra bil"?

Idiot på *dejtingapp* verkade ha vaknat på fel sida, eller något...:wtf: :mad:

(Hade någon selfie på mig i en somrig, något lite urringad blus)

Han: Men gud vad hängiga bröst du har! :wtf: Har du tänkt fixa till de någon gång?
Jag: Gravitation, har du hört talas om det?
H: Såklart jag har, men det har väl inget med att dina bröst är fula och hängiga att göra?
J: Det är just precis vad det har. Men du sov väl på fysiklektionerna i högstadiet.
H: DRA ÅT HELVETE JÄVLA ÄCKELHORA!!
J: Hepp. Vad glad du verkar då. :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka