Det sista som finns kvar när demensen slagit till...![]()
Jag träffade en gång på akuten en 100+ knalldement och lomhörd dam vars enda begripliga ordförråd var "kuk".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sista som finns kvar när demensen slagit till...![]()
Jag träffade en gång på akuten en 100+ knalldement och lomhörd dam vars enda begripliga ordförråd var "kuk".
Alltså, är det så ens liv ska sluta? Alla livsupprätthållande mediciner för att bli en grönsak som haspar ur sig könsordJag träffade en gång på akuten en 100+ knalldement och lomhörd dam vars enda begripliga ordförråd var "kuk".
Jag skulle bara låta bli svara honom allsÅh gah! Person (singelman) jag tycker är ganska påfrestande att hänga med som var med på helgturen, och jag har mött en gång i annat sammanhang la precis till mig på Facebook. Jag tackade ja, la till begränsad tillgång på info och tänkte nåväl, spela roll. *Pling* i messenger" Hej hur står det till?....
Jagskavarastarkochsäganejjagvillintehittapånågot.com utan att ha dåligt samvete. Och jag vill inte heller ha chattvänner...
Sånt är så svårt verkligen. Ville önska jag kunna säga jag alltid tog "the high road" men tyvärr lärt mig det inte riktigt hjälper. Bara ett sånt exempel som jag försökte svara folk på HP som skrev varför man inte hade svarat dom--- Slutade snabbt med det, folk blev jo skitsura... Och jag kände faktiskt jag svarade trevligt att jag inte kände vi hade något gemensamt, och jag därför inte va intresserad. Vilka elaka svar man kunna få på detHm, ja, haken med det är att vi sannolikt lär ses igen eftersom vi har gemensamma bekanta, och att stoppa huvudet i sanden känns inte konstruktivt. Han är rätt harmlös, bara rejält energikrävande. Som en del av en grupp så funkar han, för då kan man dela på energisugandet.
Men jag vill ha honom på armlängds avstånd, och känner noll intresse av att varesig chatta, hänga, eller invitera honom på något.
Jag vill inte uppmuntra honom till chattande heller, genom att börja smalltalka. Jag är rätt dålig på att avvisa folk som söker kontakt, iallafall om det är folk jag mött i verkliga livet, så det får bli träning på det. Jag svarar iallafall inte nu på stört eftersom han sitter och väntar på det, och att det lär uppmuntra till vidare konversation. Förrädar-messenger visar ju att jag läst på gott och ont, så det får vara mitt meddelande tills vidare.
Åh gah! Person (singelman) jag tycker är ganska påfrestande att hänga med som var med på helgturen, och jag har mött en gång i annat sammanhang la precis till mig på Facebook. Jag tackade ja, la till begränsad tillgång på info och tänkte nåväl, spela roll. *Pling* i messenger" Hej hur står det till?....
Jagskavarastarkochsäganejjagvillintehittapånågot.com utan att ha dåligt samvete. Och jag vill inte heller ha chattvänner...
Uppdatering IGEN. Efter hans meddelande där han självmant avslutade det hela tänkte jag "åh vad skönt! en man som själv inser att det här inte var något att fortsätta på, som jag slipper dissa och sen få 100 meddelanden till med först trevliga argument, sen könsord och sen hot om våldtäkt osv".Uppdatering på detta:
Jag skrev att jag inte var så bekväm med den är intervjuformen vår konversation har. Fick ett långt svar
Lär man känna nån på djupet om man vet om den föredrar kaffe eller te, vad den har på sig när den sover osv? Jag vet inte, han kanske helt enkelt har för högt IQ för mig, jag begriper inte detta
. Om man nu ska hålla på med frågeformulär kan jag tänka mig typ tusen intressantare frågor.
Uppdatering IGEN. Efter hans meddelande där han självmant avslutade det hela tänkte jag "åh vad skönt! en man som själv inser att det här inte var något att fortsätta på, som jag slipper dissa och sen få 100 meddelanden till med först trevliga argument, sen könsord och sen hot om våldtäkt osv".
Det var tyst tills nu, då fick jag "Tycker om dina läppar på ditt kort". Eeeeh? Det var ju faktiskt han som spikade i sista spiken när det gäller fortsättning, han avslutade med att önska mig lycka till att hitta den som passar mig. Tror inte han är typen som kommer spåra ur helt och kan förstås bara blocka honom, jag tycker bara han är så konstig?
De som har dåligt minne och/eller är fumliga när man surfar på mobilenVad är det för tjejer som ger ett meddelande att du är inte min typ och sedan efter någon veka besöker profilen 3-4 grr under en kväll utan att skriva?
Så gör jag. Jag kommer inte ihåg alla profiler.Vad är det för tjejer som ger ett meddelande att du är inte min typ och sedan efter någon veka besöker profilen 3-4 grr under en kväll utan att skriva?
Orkar man inte skriva nytt till alla? Det var ju inte direkt någon uppsats han skrev.Haha, en till stjärna:
Man i 20-årsåldern:
"Jääävlar va snygg du e tjejenses?"
Svar: "Hur vet du att jag är snygg? Jag har ju inga bilder på mig... Brukar du skicka samma meddelande till alla tjejer?"
"hehenee men ibland orkar man inte skriva nytt till alla"
Tack men nej tack!
Haha, en till stjärna:
Man i 20-årsåldern:
"Jääävlar va snygg du e tjejenses?"
Svar: "Hur vet du att jag är snygg? Jag har ju inga bilder på mig... Brukar du skicka samma meddelande till alla tjejer?"
"hehenee men ibland orkar man inte skriva nytt till alla"
Tack men nej tack!