Tja, han var ju ärlig iaf
En riktig charmör som vet hur han ska få sin kvinna att känna sig speciell!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, han var ju ärlig iaf
Men varför skriver folk fake ålder? Verkar så sjukt konstigt för mig. Spelar jo ingen roll om man känner sig yngre eller äldre, man är jo den åldern man nu en gång är.Igår kväll fick jag ett meddelande från han som jag nämnde ovan som slutat höra av sig. När vi pratar så ifrågasätter jag hans ålder och han säger att nej, den stämmer inte utan han är yngre än vad han skrivit. Skriver då den åldern jag gissat att han var i. Då utspelar sig följande konversation:
Jag (J): Okej. Hade minst dragit av 10 år på den åldern du angett om jag gissat ^^
Han (H): Oj. Tackar
J: Eller så är jag bara dålig på att gissa ålder
H: Det e inte så att du har nån bild på dig i bh eller utan? *rodnande smiley*
*dunkar huvudet i väggen*
Han hade skrivit sig som 7-8 år äldre än vad han var för att han trodde sig vela ha kvinnor i den åldern. Han hade alltså skrivit sig som typ 47 fast han är 41. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det med tanke på att jag är 25. Brukar tas för yngre, inte 20+ år äldre :PMen varför skriver folk fake ålder? Verkar så sjukt konstigt för mig. Spelar jo ingen roll om man känner sig yngre eller äldre, man är jo den åldern man nu en gång är.
(jag skulle dra mig undan om folk ljuger om sånt, för allmänt ogillar jag folk som ljuger)
Sen kan man väl svara honom att där finns massvis med porr på nätet, han kan jo gå titta på det istället för att besvära dig....
Usch, dodged a bullet there imo!Han hade skrivit sig som 7-8 år äldre än vad han var för att han trodde sig vela ha kvinnor i den åldern. Han hade alltså skrivit sig som typ 47 fast han är 41. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det med tanke på att jag är 25. Brukar tas för yngre, inte 20+ år äldre :P
Låter mer som han försöker göra dig avundsjuk. (Hur gammal är han?) Men oavsett, jag gillar inte folk som försöker manipulerar på det sättet. Oavsett om denna tjejen finns eller inte (jag lutar mest åt finns inte), så är hela hans sätt bara "red flag" även som potential KK. Tycker han låter otäck...Tycker ni detta är märkligt:
Har skrivit lite till och från med en snubbe, från bådas håll är det nog mest KK som är aktuellt om något, vi har aldrig träffats. Sen blev det tyst nån vecka och sen skrev han att han varit på krogen och blivit uppraggad av en söt och välsvarvad 23-åring. Jag tyckte det var konstigt att skriva det till mig (och konstigt uttryckt), liksom jaha? så jag tänkte att han kanske avslutar vår konversation genom att berätta detta. Frågade om det blev nån fortsättning med henne och då svarade han att det inte blev det och det var "synd för hon var väldigt lättsam, rolig och riktigt bra på att knulla" . Är detta jättekonstigt eller är det jag som är pryd/tråkig/nånting? Känns som han ville tala om hur attraktiv han är som blev uppraggad av denna snygga 23-åring .
Det är inte du som är tråkig det är konstigt och idiotiskt men inte helt ovanligt.Tycker ni detta är märkligt:
Har skrivit lite till och från med en snubbe, från bådas håll är det nog mest KK som är aktuellt om något, vi har aldrig träffats. Sen blev det tyst nån vecka och sen skrev han att han varit på krogen och blivit uppraggad av en söt och välsvarvad 23-åring. Jag tyckte det var konstigt att skriva det till mig (och konstigt uttryckt), liksom jaha? så jag tänkte att han kanske avslutar vår konversation genom att berätta detta. Frågade om det blev nån fortsättning med henne och då svarade han att det inte blev det och det var "synd för hon var väldigt lättsam, rolig och riktigt bra på att knulla" . Är detta jättekonstigt eller är det jag som är pryd/tråkig/nånting? Känns som han ville tala om hur attraktiv han är som blev uppraggad av denna snygga 23-åring .
Jag gissar att han vill typ testa att du är chill med att vara kk och kan snacka snuskigt istället för att bli svartsjuk. Subtil trevare om trekant också. (Han verkar pantad.)Tycker ni detta är märkligt:
Tycker ni detta är märkligt:
I så fall misslyckas han rätt rejält , vad skulle jag bli avundsjuk på? Han är nästan 40 har jag för mig. Jag blir skeptisk av hur han uttrycker sig om henne, och sen att det är så konstigt att skriva det till mig.Låter mer som han försöker göra dig avundsjuk. (Hur gammal är han?) Men oavsett, jag gillar inte folk som försöker manipulerar på det sättet. Oavsett om denna tjejen finns eller inte (jag lutar mest åt finns inte), så är hela hans sätt bara "red flag" även som potential KK. Tycker han låter otäck...
Att jag är chill med att vara kk borde han redan fattat, och snacka snuskigt om hans ons . Hm, ja trekant kanske är vad han funderar på.Jag gissar att han vill typ testa att du är chill med att vara kk och kan snacka snuskigt istället för att bli svartsjuk. Subtil trevare om trekant också. (Han verkar pantad.)
Jag tror som din sista mening - att han ansåg att denna 23-åring ökade hans marknadsvärde.Tycker ni detta är märkligt:
Jag tänker att han antingen spelar något spel där han vill testa hur du reagerar. Eller så tycker han det är helt normat att prata så.Att jag är chill med att vara kk borde han redan fattat, och snacka snuskigt om hans ons . Hm, ja trekant kanske är vad han funderar på.
Försök dejta i VisbyI dag har jag ingen bra dag, nästa träff är på söndag och med den damen rör sig allt som en glaciär. vill så mycket mer men hon vill ta det kallt. SUCK. bara vara på kylen. Men vissa dagar känner man sig så isolerad trots att man bor i Stockholm.
jag skulle vara en överkörd groda där.Försök dejta i Visby
Det var mest en kommentar om att vara isolerad i Stockholm. Här har det inte dykt upp någon för mig på Tinder på två-tre dagar nu ^^, alltså inte det att jag inte matchat med någon. Det finns ingen att matcha med!jag skulle vara en överkörd groda där.
jag har massor av folk på tinder men ingen som vill prata med mig. det är inte roligt det heller.Det var mest en kommentar om att vara isolerad i Stockholm. Här har det inte dykt upp någon för mig på Tinder på två-tre dagar nu ^^, alltså inte det att jag inte matchat med någon. Det finns ingen att matcha med!