Låter bra. ska man ha en present med sig?
För ett drygt år sen dejtade jag (lyckosamt) två trevliga män. Den ena hade faktiskt en present för att jag hade råkat nämna att jag fyllt år dagen innan. Två biobiljetter. Urenkelt och han gav dem samtidigt som han sa att antingen använder vi dem ihop senare, eller inte. Kände bara gulligt och inte minsta konstigt. Så visst kan det funka, men mer safe att INTE ge något tror jag. (Nu blev det iofs så att biljetterna utnyttjades med den ANDRA mannen...
I övrigt så tror jag att man ska välja en aktivitet man själv vill, och sen ser man om den andra nappar. För redan med det kan man ju visa lite vem man är. JAG personligen föredrar alla dagar i veckan en middag på kvällen. Jag tar gärna ett glas vin ibland och tycker det bara lättar upp ett sånt här tillfälle. Därtill är det ett plus för MIG om mannen är lite intresserad av både mat och dryck då det är ett av alla mina intresseområden. Så är mannen nykterist och vill äta på McDonalds eller bara gillar svensk husmanskost är det ett stort minus.