Tycker det är lustigt med folk som vill chatta med en men som kmappt skriver något... bara "ok" och liknande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok.Tycker det är lustigt med folk som vill chatta med en men som kmappt skriver något... bara "ok" och liknande...
Jag en fotomodell som är "så" kär i mig. men hon kan inte prata med mig på ett par dar, hon ska på foto uppdrag i Afrika!
undrar om hon prcsis som de 5 andra kommer behöva hjälp i djungeln!
det verkar att det är bara såna som nappar på mig på mach.com. anmäler alltid.Men vad trist att det finns så många såna här scammers. Hjälper det inte att anmäla dem till admin?
Ingen anning.Det jag tänkte på, försvinner nicken som skriver sånt här eller struntar ägarna i det? (eller är de medvetna och kanske till och med godkänner?)
Min erfarenhet är att de inte brukar bry sig om scammers, det finns gott om dem som blåser både kvinnor och män på ansenliga summor pengar. Det är inte enbart stulna modellbilder som skickas, jag har träffat på jättemånga som utger sig för att vara militärer och de identiteterna är ofta stulna från döda.Det jag tänkte på, försvinner nicken som skriver sånt här eller struntar ägarna i det? (eller är de medvetna och kanske till och med godkänner?)
Min erfarenhet är att de inte brukar bry sig om scammers, det finns gott om dem som blåser både kvinnor och män på ansenliga summor pengar. Det är inte enbart stulna modellbilder som skickas, jag har träffat på jättemånga som utger sig för att vara militärer och de identiteterna är ofta stulna från döda.
My darling Captain Mark.Nu mindes jag den otroligt roande tråden om scammarmilitären som blev Scammad tillbaka![]()
Min erfarenhet är att de inte brukar bry sig om scammers, det finns gott om dem som blåser både kvinnor och män på ansenliga summor pengar. Det är inte enbart stulna modellbilder som skickas, jag har träffat på jättemånga som utger sig för att vara militärer och de identiteterna är ofta stulna från döda.
Jag rapporterade flera som jag visste var scammers men de gjorde aldrig ngt åt det. Jag tyckte det var rätt underhållande, fast det är ovanligt korkat att sno en bild på självaste överkuckun för NATO.Jo, jag minns också den tråden, men anmälde någon honom? - så mycket har jag inte koll på...
Men fy vad hemskt med de erfarenheter du har! Hade jag drivit en sån sajt hade jag ju skämts ihjäl om jag låtit folk göra så... Men allt handlar väl om pengar, tyvärr!
My darling Captain Mark.
Så roligt har jag inte haft på länge, inte klokt så roligt det kan vara att ligga hemma sjuk ibland.![]()
Glöm inte att han var i Kabul, har du tur får du en egen love garden och en blå vas att sätta på vardagsrumsbordet.Jag kanske skulle logga in på match. Den här jävla ebolaförkylningen som däckat mig en vecka gör mig sjukt rastlös. Idag bakade jag tom. Så lite kurtiserande med stiliga uniformsklädda män på andra sidan Atlanten kanske... Hmm.
Glöm inte att han var i Kabul, har du tur får du en egen love garden och en blå vas att sätta på vardagsrumsbordet.![]()
Haha. Jag hade glömt kärleksträdgården!!
För de oinvigda eller för att återuppliva skrattetHUR kunde du glömma den?!![]()
![]()
![]()
efter ett tag så ser jag nu att kontot är borttaget för de bryter mot reglerna.Okej, tänkte mest om du märkt att de som skrivit sånt där inte är sökbara sen, men du har kanske inte testat. Man hade ju kunnat hoppas iaf![]()