Det är den enda gratis kontaktsidan som jag k'nner till förutom Happy Pancake.Body contact.
Bronze Pethead
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är den enda gratis kontaktsidan som jag k'nner till förutom Happy Pancake.Body contact.
Det är den enda gratis kontaktsidan som jag k'nner till förutom Happy Pancake.
Bronze Pethead
Jag håller med, sjukt störande.Varför lägger du inte din signatur icke fetstilad? Den skär i ögonen
hänseende på BCwow, vad man lär sig saker på buke, får nog vänta ett tag med den sidan.
Men det måste väl ändå vara @Skorpion76 s eget val? Då blir det ju iaf tydligt att det är en signaturVarför lägger du inte din signatur icke fetstilad? Den skär i ögonen
Men det måste väl ändå vara @Skorpion76 s eget val? Då blir det ju iaf tydligt att det är en signatur![]()
wow, vad man lär sig saker på buke, får nog vänta ett tag med den sidan.
Det verkar som att jag kommer tillbaka hit sinom tidDumpad..
Ska försöka återhämta mej lite innan jag ger mej ut i träsket igen bara![]()
Vet inte vad jag ska svara. men jag kan säga så här. Jag har fått upp ögonen för världen så mycket mer sen jag kom tillbaka hit. Och jag har aldrig annat att folk och andra trots allt är så vänligt sinnade mot mig. Jag är inte van vid det och jag försöker anpassa mig för den nya situationen.Tranan, (kidnappade ditt senaste inlägg) jag tycker det är snyggt att du är öppen med din vikt och att du har bilder. Jag gillar personer med olika typer av kroppar, det är ganska irrelevant för mig, men jag skulle ogilla om någon antingen har gamla bilder med 50 kilo mindre eller mer än i verkligheten. Jag tycker man ska vara ärlig, så blir man mindre troligt matchad med någon som har snäva utseendepreferenser. vi är ju olika, är en extremt vältränad kropp en sexuell preferens så kan man ju inte göra så mycket åt det. Men man kan gallra bort dem snabbt om man är ärlig med vem man är, utan att vända in och ut på hela sin själ för kreti och pleti.
Roligt att du chattar med någon som gör dig glad, det gör det nog lättare med att träffa folk över lag!
Mår man bättre syns det.
En av de absolut sexigaste män jag träffat har fler kilon än dig och han bär dem väldigt bra. Inte för att det är muskler utan för att han har utstrålning och trivs med sig själv även om han anser sig väga lite för mycket.
Övervikt är ingen katastrof eller ens ett problem, det finns betydligt värre saker och framförallt personlighetsdrag och värderingar som skulle få mig att springa åt andra hållet.
Vet inte vad jag ska svara. men jag kan säga så här. Jag har fått upp ögonen för världen så mycket mer sen jag kom tillbaka hit. Och jag har aldrig annat att folk och andra trots allt är så vänligt sinnade mot mig. Jag är inte van vid det och jag försöker anpassa mig för den nya situationen.
Jag är snäll och det är bra. men nog om det. Mitt sociala kontakt nät är nu Buke+4 pers. Vilket inte ger så mycket under vardagens lunk. En buketräff det skulle vara kul, får se om jag klarar att dra ihop en sådan. Jag försöker hitta mina gamla vänner men en efter en visar det sig att de är just gamla vänner.Du verkar vara väldigt snäll, det är en bra egenskap.
Hoppas du kan hitta lite roliga aktiviteter så du bygger upp ditt sociala kontaktnät också, eftersom du verkar vilja det. Du kan ju försöka dra ihop en buketräff? Det finns många bukefalister i Stockholm.
Jag är snäll och det är bra. men nog om det. Mitt sociala kontakt nät är nu Buke+4 pers. Vilket inte ger så mycket under vardagens lunk. En buketräff det skulle vara kul, får se om jag klarar att dra ihop en sådan. Jag försöker hitta mina gamla vänner men en efter en visar det sig att de är just gamla vänner.
Vi får se vad som händer.Alltså. Jag har typ 3 vänner jag umgås med i vardagen. Sen har jag folk på buke jag betraktar som vänner eller bekanta oavsett om vi träffats eller ej. Jag har en bokcirkel där vi ses var 6:e vecka, det är vänner men vi ses inte i vardagen på grund av jobb, barn, avstånd, livet mm. Så 4 är inte så illa
Jag tror man lätt tror att alla andra har folk att umgås med, men de jag känner som träffar mycket folk gör det på grund av hobbys. En klättrar och dyker, åker på dykresor mm. En är friskisledare 5 kvällar i veckan. Nån annan jobbar ideellt på språkcafé för nyanlända. En kollega är after-work-besatt och drar ihop sånt så ofta han orkar. De flesta andra har varken ork eller tid att bara hänga på vardagskvällar.
Tack! Ja det är jag.@FannyN var rädd om dig.