"Jag hamnade i konflik med sjöfartsverket, Tydligen är det för mycket vatten som dissiperas när jag simmar så jag måste registrera mig som mindre civil fartyg under en dödvikts ton".Ledsen men det skämtet förstod jag inte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Jag hamnade i konflik med sjöfartsverket, Tydligen är det för mycket vatten som dissiperas när jag simmar så jag måste registrera mig som mindre civil fartyg under en dödvikts ton".Ledsen men det skämtet förstod jag inte![]()
Det har jag inte sagt.Betyder det att man kan inleda med ett skämt när man skriver till någon? Låter lite scary.
Tackar.Det har jag inte sagt.
Ett trevligt första mejl som visar att personen har humor och en trevlig glad personlighet räcker bra.
Skämta (med måtta) kan göra i chatten.
Det skämtet va inte roligt."Jag hamnade i konflik med sjöfartsverket, Tydligen är det för mycket vatten som dissiperas när jag simmar så jag måste registrera mig som mindre civil fartyg under en dödvikts ton".
Jag tackar för infon.Det skämtet va inte roligt.
Det är osexigt att nedvärderar sig själv.
Aha då är jag med. ."Jag hamnade i konflik med sjöfartsverket, Tydligen är det för mycket vatten som dissiperas när jag simmar så jag måste registrera mig som mindre civil fartyg under en dödvikts ton".
Jag är lite rädd för humorn, jag nervärdering mig ofta. per automatik. det är vissa saker som är svåra att ändra på.Det skämtet va inte roligt.
Det är osexigt att nedvärderar sig själv.
jag vet men som jag skrev i en annat svar. jag försöker sluta nedvärdera mig själv. men det går per automatik. Det är mitt stora person fel som jag ser det i dag. och jag jobbar på det. grunderna till detta ligger lång bak i tiden och är nog inte helt lämplig för denna tråd. eller mjöligt vis detta forum.Aha då är jag med. .
Men.. om jag ska vara ärlig hade jag tyckt det var synd att du skämtade om dig själv så..
Det är dubbelt för jag har också komplex för min övervikt och är snabb på att hugga på mig själv. Men samtidigt tycker jag det är sorgligt när andra gör detsamma.
Ok. Men att du vet om det är ju ett första steg.jag vet men som jag skrev i en annat svar. jag försöker sluta nedvärdera mig själv. men det går per automatik. Det är mitt stora person fel som jag ser det i dag. och jag jobbar på det. grunderna till detta ligger lång bak i tiden och är nog inte helt lämplig för denna tråd. eller mjöligt vis detta forum.
Jag har en metod för det, jag väntar 30 sek och läser om det, och vill jag fortfarande inte ändra något så sänder jag det. det tar bort kommentarer som jag inte tänker på att jag skriver.Ok. Men att du vet om det är ju ett första steg.
Sen kan du tex försöka komma ihåg att stoppa dig själv om du är på väg attt skriva något negativt på dejtingsidorna
Jag har en metod för det, jag väntar 30 sek och läser om det, och vill jag fortfarande inte ändra något så sänder jag det. det tar bort kommentarer som jag inte tänker på att jag skriver.
Du går att ändra på det mesta om en vill.Jag är lite rädd för humorn, jag nervärdering mig ofta. per automatik. det är vissa saker som är svåra att ändra på.
Nej verkligen inte, då får jag det svårare! :OFler män borde anamma det konceptet!
Det är helt och hållet sant. men listan har varit lång och tiden i torr docka längre. En sak ber jag om, tvivla inte på viljan.Du går att ändra på det mesta om en vill.
Nej verkligen inte, då får jag det svårare! :O
hoppas det.Nja, smaken är så vitt skild så det kan nog samexisteras ganska bra![]()
Så hemskt att du blivit utsatt för detta vid upprepade tillfällen, men så märkligt beteende att de du är intresserade av låter andra "säga ifrån" och "gå emellan" när de inte är intresserade om det är vad det handlar om. Det låter som om du hamnat i ett tråkigt umgänge om det är folk i din bekantskapskrets som behandlar dig så.Det här har inte bara hänt en gång utan flera och det har verkligen varit riktigt jobbigt. När det har hänt har jag verkligrn blivit sårad. Det känns nästan som att personen som går emellan och säger åt mig verkligrn vill att jag ska stå ensam kvar med skammen, skulden och det dåliga samvetet eftersom han eller hon inte har bett det minsta om ursäkt för att han eller hon sårade mig.
Pethead
Kul värre! att höra det.Träffade en man förra veckan och allt han tjatade om var sin ålder (att han var så gammal) hur rädd han var för allt. Jag blir så himla less på allt negativt snack hela tiden. Nej du blir inte yngre men vem blir det? Lev och försök göra det bästa av situationen. Jag blir absolut inte yngre heller.