Jag kan för övrigt meddela att både herrns cooking skills och cocking skills får fem av fem getingar![]()
![Banana :banana: :banana:](/bilder/smilies/banana.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan för övrigt meddela att både herrns cooking skills och cocking skills får fem av fem getingar![]()
Tycker jag låter som realistiska förhoppningar![]()
Jag tycker det!Det blev en del hångel sist, så blir det inget denna gången blir jag nog besviken
![]()
Appropå cocking skills så drömde jag mardrömmar inatt om att min dejt är dålig i sängen
Hope not!![]()
Jag hittade inget seriöst på Badoo. Fick många meddelanden från killar som bara var ute efter sex eller möjligen kk. Jag ledsnade kanske innan jag ens gav sidan en chans iofs.Har säkert varit på tapeten tidigare, men känner mig redo för dejtingsvängen igen. Så vad tycker vi om Badoo?
Tinder känns lite för, utelämnande? Hade inte fixat om jag swipar en massa killar som swipar bort mig.
Då inbillar jag mig att Badoo är lättare, men är sidan väldigt oseriös?
Är det så att man måste betala för att kunna chatta och använda funktioner?
Det här är så sant. Om annat funkar bra runt omkring, men just sexet inte klickar ögonblickligen - så kan man som par vara slow starters, dvs båda behöver lära känna varandra även i sängen. Jag har varit i flera vändor där sexet varit kasst inledningsvis (av olika orsaker), men växt till skyarna efter ett tag.Den där är ändå rätt jobbig
Men om det skulle vara så så brukar ju ändå övning ge färdighet, även om det kanske blir lite av ett antiklimax![]()
Ja det var en fruktansvärd mardrömDen där är ändå rätt jobbig
Men om det skulle vara så så brukar ju ändå övning ge färdighet, även om det kanske blir lite av ett antiklimax![]()
Jag tycker inte tinder är så utelämnande. Det är ju ingen av männen som vet om du svajpat höger eller vänster innan det blir matchning. Och du kommer ju svajpa höger på fler än du får matchning på, då det är ju inte så mkt att tänka på de man gillat men som inte gillat tillbaka. Det är liksom så många människor som passerar så man minns ju inte ens förrän det dyker upp att man fått matchningHar säkert varit på tapeten tidigare, men känner mig redo för dejtingsvängen igen. Så vad tycker vi om Badoo?
Tinder känns lite för, utelämnande? Hade inte fixat om jag swipar en massa killar som swipar bort mig.
Då inbillar jag mig att Badoo är lättare, men är sidan väldigt oseriös?
Är det så att man måste betala för att kunna chatta och använda funktioner?
Det låter förvisso lite "mildare" än hur jag tänker mig att det fungerar..Jag tycker inte tinder är så utelämnande. Det är ju ingen av männen som vet om du svajpat höger eller vänster innan det blir matchning. Och du kommer ju svajpa höger på fler än du får matchning på, då det är ju inte så mkt att tänka på de man gillat men som inte gillat tillbaka. Det är liksom så många människor som passerar så man minns ju inte ens förrän det dyker upp att man fått matchning![]()
Det här är så sant. Om annat funkar bra runt omkring, men just sexet inte klickar ögonblickligen - så kan man som par vara slow starters, dvs båda behöver lära känna varandra även i sängen. Jag har varit i flera vändor där sexet varit kasst inledningsvis (av olika orsaker), men växt till skyarna efter ett tag.
Så är det ju. Man ska bara inte ge upp med en gång, vissa gånger behöver saker och ting falla på plats - andra gånger finns verkligen inget samspel.Verkligen så
Tyvärr finns det ju även risk för att det fortsätter vara kasst. Jag har varit med om båda![]()
Bra hångel är bästa ungdomselixiret.Picknickdejten var väldigt bratyvärr en del mygg och knott, men desto bättre en hel del hångel som gjorde att de där krypen inte var särskilt påfrestande ändå
Herregud, känner mig som 15 igen![]()
Så är det ju. Man ska bara inte ge upp med en gång, vissa gånger behöver saker och ting falla på plats - andra gånger finns verkligen inget samspel.