Älskar solrosorna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar solrosorna!
Har mer eller mindre bestämt mig för att köpa bäddsoffan @athena_arabians tipsade mig om:
Visa bifogad fil 34293
Det är lätt att hitta snygga soffor men typ omöjligt att hitta snygga BÄDDsoffor och detta är klart snyggaste bäddsoffan jag sett so far. De flesta är ju svintråkiga och som fula fyrkanter typ.
Det enda som känns sådär är att det inte går att provsitta den först. Jag spenderar mkt tid hängande/sittande/liggande i soffan då det vore ju fail om det var extremt oskön liksom. Vågar man chansa?
Skulle inte heller våga, speciellt inte med en bäddsoffa. Tycker ofta de generellt är obekvämare att sitta i än normala soffor så det måste vara en extremt bekväm bäddsoffa för att jag skulle kunna tänka mig att köpa den. Kanske om jag skulle våga om jag kände någon som kunde provsitta den åt mig och berätta hur den kändes irlJag kikade på den till mitt kontor. Men jag vågar fasen inte. Har redan en asobekväm soffa för mycket. Älskar vår fulare soffa just iom komforten för slappande.
Jag tror att det blir bra !Argh, funderar på att göra en latmansmålning i köket och på ena sovrumsväggen. Bara dra av med ett sandpapper och smeta på lite mörk, matt, färg. Det är klösta och fläckiga, ljusa tapeter med ljusa mönster. Alla våder ligger precis kant i kant så inga ”bumpar” mer än revorna då. Hur illa kan det bli egentligen?? Fattar ju att det inte kommer hålla i evigheter men för lite instant relief kan jag gärna göra om det om ett år.
Är det trademax så har de butik i Danderyd och Barkarby, det kan ju vara värt att åka dit och provsitta. Det är väl bara att ringa och kolla om de har just den soffan hemma?Har mer eller mindre bestämt mig för att köpa bäddsoffan @athena_arabians tipsade mig om:
Visa bifogad fil 34293
Det är lätt att hitta snygga soffor men typ omöjligt att hitta snygga BÄDDsoffor och detta är klart snyggaste bäddsoffan jag sett so far. De flesta är ju svintråkiga och som fula fyrkanter typ.
Det enda som känns sådär är att det inte går att provsitta den först. Jag spenderar mkt tid hängande/sittande/liggande i soffan då det vore ju fail om det var extremt oskön liksom. Vågar man chansa?
Är det trademax så har de butik i Danderyd och Barkarby, det kan ju vara värt att åka dit och provsitta. Det är väl bara att ringa och kolla om de har just den soffan hemma?
Skulle inte heller våga, speciellt inte med en bäddsoffa. Tycker ofta de generellt är obekvämare att sitta i än normala soffor så det måste vara en extremt bekväm bäddsoffa för att jag skulle kunna tänka mig att köpa den. Kanske om jag skulle våga om jag kände någon som kunde provsitta den åt mig och berätta hur den kändes irl
Äh jag som trodde jag hade hittat en lösning.Den är inte därifrån tyvärr!
Äh jag som trodde jag hade hittat en lösning.
Insåg att företagets lager är i Norrköping. Slängde iväg ett mail ang om det finns möjlighet att kolla/provsitta där. To be continued
Fin - jag älskar grönt glas !Köpte även denna ngt oklara (?) flaska för 10 kr:
Visa bifogad fil 34665
Samt ett par galna franslampor i nån slags kitschig öhm bordellstil.
Visa bifogad fil 34732
Lovar att det är jämnare i verkligheten än på bilden betydligt mer min stil än det ärtiga randiga. Det duger tills vidare, och man får inte titta så noga överallt Nästa projekt är att måla taket, jag höll på att ramla av pallen när jag målade och tog emot mig med rollern