Tack ! Jag trivs.....Wooow helt underbart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack ! Jag trivs.....Wooow helt underbart
Tack ! Jag trivs.....
Alltså kolla tapeten mot min sammetfåtölj!
Man behöver inte vara slug för att ha tur
Ser knappt vad som är fåtölj och vad som är tapet
Visa bifogad fil 34944
Högg ett inlägg men svarar egentligen på färgfrågan till byrån. Mörkbrunt /betsad tänkte jag på. Eller tycker du det blir för tråkigt?
Byrån är redan målad så tror den blir lättast att måla. Har nog landat i att köra samma färg som tapetens botten. Planen var att hänga på låset på färghandeln idag kl 10 men gårdagens kombo extremt mkt surströmming och extremt mkt sprit satte käppar i hjulet.
Dålig kombo, såhär dagen efter iaf..
Fast är det verkligen så smart att ha däck inomhus pga stor risk för cancerogena ämnen i gummit? Hunden gillade jag dockHär har hon tagit gamla däck och gjort om till bord.
Visa bifogad fil 35024
Fast är det verkligen så smart att ha däck inomhus pga stor risk för cancerogena ämnen i gummit? Hunden gillade jag dock
Då måste man väl förtära däcken? Kan inte ha någon betydelse om de förvaras inne.
Mörkt grå med tapet låter superfint om den ska stå i närheten av dotterns hörna! Om inte så definitivt grönHoppar på måla-om-byrå-spåret. Har en malmbyrå vi fått av svärmor när vi akut behövde mer förvaringsutrymme, men den är i björkfanér och det är typ det värsta jag vet men jag kan inte bestämma mig för färg. Var lite inne på enkelt vit, och så sätta på dekorplast som marmor ovanpå, men det känns också lite tråkigt. Så började jag fundera på en riktigt mörk grön... Tillsammans med handtagsflärpar i ljust skinn? Eller typ mörk grå med tapet på lådfronterna (återbruka resten av tapetrullen från dotterns myshörna isf). Hjäääälp!
Gummi kan avge en hel del otrevliga ämnen så man ska vara rätt försiktig faktiskt. Hela däck är väl inte så farligt som gummiflis men fortfarande inget jag skulle ha inomhus.Då måste man väl förtära däcken? Kan inte ha någon betydelse om de förvaras inne.
Nej det är två olika rum. Ja jag blev också väldigt sugen på gröntMörkt grå med tapet låter superfint om den ska stå i närheten av dotterns hörna! Om inte så definitivt grön
Då röstar jag definitivt på grönt!Nej det är två olika rum. Ja jag blev också väldigt sugen på grönt
Nu ska den trista och alldeles för vita hörnan under loftet få färg!
Visa bifogad fil 34918
Bredvid till vänster kommer det troligen stå en mörkt gråblå sammetsoffa. Väggarna i lägenheten är ljust grågrön-turkosa. Har tänkt tapetsera lådfronterna med tapet (se nästa inlägg för bild) men funderar på vilken färg som vore snyggast att måla själva byrån i. Vad tycker ni? Antingen ngt grönt-turkost eller blått åt det turkosa hållet?