Yes, extreme durable i dark forest räckte med en strykning!Vilken härlig färg! Var den från rusta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, extreme durable i dark forest räckte med en strykning!Vilken härlig färg! Var den från rusta?
Jag har ett låsbart i grått med plats för många nycklar. Inte överdrivet snygg iofs. Köpt på Biltema.Nästa fråga! Var hittar man ett snyggt nyckelskåp som rymmer 10-15 nyckar? Och som helst inte kostar över 1000kr?
Vi totalrenoverar hallen, så jag vill att det ska vara snyggt också!Jag har ett låsbart i grått med plats för många nycklar. Inte överdrivet snygg iofs. Köpt på Biltema.
Vet inte vad du vill ha för stil men för mindre saker kollar jag alltid först på etsyVi totalrenoverar hallen, så jag vill att det ska vara snyggt också!
Tack för tips! Googlade i flera timmar igår kändes det som och hittade noll! Ska genast undersöka Etsy!Vet inte vad du vill ha för stil men för mindre saker kollar jag alltid först på etsy
Visa bifogad fil 34780
Tjusig tapet - vad heter den?Här är tapeten!! Den är ngt mörkare IRL.
Visa bifogad fil 34919
Kanske vore snyggast att måla byrån i samma färg som tapetens bakgrundsfärg?
Jag tror egentligen att det hade varit riktigt snyggt att "plocka fram" någon av de andra färgerna i tapeten - t.ex någon av de lila..... Så hade nog jag gjort om jag skulle målat !Här är tapeten!! Den är ngt mörkare IRL.
Visa bifogad fil 34919
Kanske vore snyggast att måla byrån i samma färg som tapetens bakgrundsfärg?
@tornblomma: Har hittat en till Chesterfieldbäddsoffa som borde gå att provsitta
https://www.trademax.se/möbler/soffor/bäddsoffor/chesterfield-lyx-bäddsoffa-3-sits-sammet-mörkgrön-p246943
Tjusig tapet - vad heter den?
Såg den men tyckte inte att den var lika snygg, plus fel mått och fel färg
Jag tror egentligen att det hade varit riktigt snyggt att "plocka fram" någon av de andra färgerna i tapeten - t.ex någon av de lila..... Så hade nog jag gjort om jag skulle målat !
Äsch då Men håller med om att den inte är lika snygg. Känner jag mig rik någon gång kommer jag nog att köpa från andra stället och hålla tummarna
Överväger chansning! Är dock ej rik pga råkade spontanshoppa resa till Havanna
Fast "dusty pink" hade nog funkat på byråns sidor också, om du vill matcha lampskärmar, kuddar, osv? Jag tänker att de lila är lite åt det hållet - fast mörkare varianter?Jag bor så litet så tänker att det kanske kan bli för mkt färgkrockar? Jag har också ”dusty pink” typ på lampskärmar, kuddar och sittpuffar.
Vill bara få visa en favorithörna i mitt lilla torp....
Visa bifogad fil 34198