Inredningstråden!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har mer eller mindre bestämt mig för att köpa bäddsoffan @athena_arabians tipsade mig om:

34293

Det är lätt att hitta snygga soffor men typ omöjligt att hitta snygga BÄDDsoffor och detta är klart snyggaste bäddsoffan jag sett so far. De flesta är ju svintråkiga och som fula fyrkanter typ.

Det enda som känns sådär är att det inte går att provsitta den först. Jag spenderar mkt tid hängande/sittande/liggande i soffan då det vore ju fail om det var extremt oskön liksom. Vågar man chansa?

Jag hamstrar cash för att byta golv i och måla hela lägenheten, så det händer inte mycket stort hemma just nu. Håller på att gå över teak(/teak-ish) möblerna med fulgentin, effektivt som fan! Spanar efter en tv-bänk för att ersätta nuvarande Kallax, men är så jädra kräsen sååå 🤷‍♀️🙄
(Ja jag hämtar ölbeställningar i kartong på systemet 😅 )
34302

Är det någon som har erfarenheter med sisalmatta? Funderar på att lägga in det i ett uterum som också fungerar som matplats. Ser för mig nån typ av naturfärgad i ljusare beige. Dock lite osäker på materialet, är det väldigt hårt? Vad tror ni, kan det bli bra? ☺️

Har mer eller mindre bestämt mig för att köpa bäddsoffan @athena_arabians tipsade mig om:

Visa bifogad fil 34293
Det är lätt att hitta snygga soffor men typ omöjligt att hitta snygga BÄDDsoffor och detta är klart snyggaste bäddsoffan jag sett so far. De flesta är ju svintråkiga och som fula fyrkanter typ.

Det enda som känns sådär är att det inte går att provsitta den först. Jag spenderar mkt tid hängande/sittande/liggande i soffan då det vore ju fail om det var extremt oskön liksom. Vågar man chansa?
Supersnygg - färg, form, allt :) !!

Men den SER lite rak och hård ut i armstöd och ryggstöd.... Tror dock att den blir bekväm att sitta/ligga i om man också slänger dit några stora snygga kuddar att luta sig mot :) !

Supersnygg - färg, form, allt :) !!

Men den SER lite rak och hård ut i armstöd och ryggstöd.... Tror dock att den blir bekväm att sitta/ligga i om man också slänger dit några stora snygga kuddar att luta sig mot :) !

Är bra om soffan i sig är rätt hård då jag har diskbråck och inte mår bra att soffor och sängar är för mjuka 👵🏼😅 Kuddar finns det gott om :D

Visa bifogad fil 34293

Har man inte typ 14 dagars öppet köp på nätinköp inom EU?

Visa bifogad fil 34293

Ja. Pga skitsnygg.

Är det någon som har erfarenheter med sisalmatta? Funderar på att lägga in det i ett uterum som också fungerar som matplats. Ser för mig nån typ av naturfärgad i ljusare beige. Dock lite osäker på materialet, är det väldigt hårt? Vad tror ni, kan det bli bra? ☺️
Min syrra har en sån i sin hall och den är helt ok.
Tror den skulle göra sig mycket bra i ett uterum.

Argh, funderar på att göra en latmansmålning i köket och på ena sovrumsväggen. Bara dra av med ett sandpapper och smeta på lite mörk, matt, färg. Det är klösta och fläckiga, ljusa tapeter med ljusa mönster. Alla våder ligger precis kant i kant så inga ”bumpar” mer än revorna då. Hur illa kan det bli egentligen?? Fattar ju att det inte kommer hålla i evigheter men för lite instant relief kan jag gärna göra om det om ett år.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 945
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 840
Senast: BernT
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
474
Senast: tott
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 378
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand