Inredningstråden!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jättefint kakfat @tornblomma :)
Jag har bara ett och det är alldeles för modernt :( Köpte ca 2008 och behöver således en till i glas alternativt kristall

4A00945F-9B8A-4395-9D21-E83A1F8B7A61.webp

Jag tror att det bli jättefint till din lägenhet :love:

(funkar också för 1980-tals revival - men då utan bård :p)

Tack! Jag hoppas det! Jag har redan schackrutigt golv i hallen, ngn form av linoleum-matta troligen från 50-talet. Vet ej vad som ligger under. Antingen sten/marmorgolv (det hade min granne, typ samma marmor som i trapphuset) eller så ligger det en ekparkett som i resten av lägenheten:

34115

Jag älskar den oljade ekparketten men det funkar inte rent praktiskt i en hall, speciellt inte vintertid.

Visa bifogad fil 34174
Just nu lutar det mot denna, med matchande krok.

Men vad tusan ska man ha för spegel, och vilken lampa?

Jag blir knäpp av alla beslut :rofl:
Jag tycker den där känns lite form över funktion? Jag vet ju inte vad du har för hållare just nu men personligen tycker jag det blir asjobbigt med en hållare där det liksom inte finns något att riva av på. Vi har en sån på jobbet (dock mycket fulare än den fina du länkade) och det är riktigt drygt.

Jag tycker den där känns lite form över funktion? Jag vet ju inte vad du har för hållare just nu men personligen tycker jag det blir asjobbigt med en hållare där det liksom inte finns något att riva av på. Vi har en sån på jobbet (dock mycket fulare än den fina du länkade) och det är riktigt drygt.
Det är till våran "lilla" toa, som inte används i närheten av lika mycket som den andra, så jag tror att det kommer gå bra. Har dessutom en liknande variant på den andra toan inser jag, inget att "riva av" på. Men vårat toapapper är nog extremt lätt att riva av ändå tror jag. :D

Tack! Jag hoppas det! Jag har redan schackrutigt golv i hallen, ngn form av linoleum-matta troligen från 50-talet. Vet ej vad som ligger under. Antingen sten/marmorgolv (det hade min granne, typ samma marmor som i trapphuset) eller så ligger det en ekparkett som i resten av lägenheten:

Visa bifogad fil 34115

Jag älskar den oljade ekparketten men det funkar inte rent praktiskt i en hall, speciellt inte vintertid.
Gamla linoleumgolv anser jag att man ska vara rädd om. De är praktiska och går sällan att ersätta. Jag gillar verkligen din stil i din lägenhet. Hemma hos mig skulle det inte fungera.

Jag blev nyfiken och gick in på sidan och kollade. Det står så här:
"När det är dags att byta toalettrulle tar du enkelt av ena änden av läderbandet."
Undra vad den sitter fast med ... en del saker har ju en tendens att bli dåligare med åldern och så sitter man där med en toalettrullhållare som släpper dem hela tiden :cautious: mvh cynisk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 945
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 839
Senast: BernT
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
474
Senast: tott
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 378
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar