Kul att se fler som uppskattar de gamla guldpendylerna !Här är ett bord jag målat om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att se fler som uppskattar de gamla guldpendylerna !Här är ett bord jag målat om.
Jag tycker de mörka!!!
Visa bifogad fil 33561Här är en till. Samma rum.
Det var ett 70-talskåp i furu som jag fick för 500 spänn.
Kanske lite tantvarning på detta, men jag tycker att min loppisbricka upphängd på väggen Visa bifogad fil 34004med ett brickband (också loppis) blev riktigt fint !
Tack. Det var riktigt fint beröm.Brukar vara allergisk mot ommålade gamla möbler men detta var ju riktigt wow
Köpte ett kitschigt kakfat (yes ska ta bort prislappen)
Skitsnygg ju!
Nu när jag inte orkar skriva i trädgårdstråden kan jag ju hålla till här i stället Inredning är ju min andra passion förutom trädgård. Försöker hålla stilen passande vårt undebra 1898-hus.
En liten bild från vård vardagsrum. Blir liten hur jag än gör så.
En från matsalen i julas.
Jag tror att det bli jättefint till din lägenhetMitt nästa projekt är att lägga om golvet i hallen men det blir nog i vinter. Har tänkt mig detta:
Visa bifogad fil 34082
Apropå kakfat! Jag kom plötsligt tänka på ett kakfat som min mamma har som hon köpte på en marknad av en kvinna som gjorde dem av gamla tallrikar. Den är så fin! Och häftigt sätt att använda gamla tallrikar på, den blir ju definitivt unik på så sätt.