Iframe I Frontpage

L

lotta_k87

Håller på att knåpa på en hemsida m. frontpage just nu. Jag har tidigare gjort hemsidor med hjälp av kodning osv men jag kommer knappt ihåg nåt längre, så tänkte fuska lite nu :p
Men jag förstår bara inte hur jag ska få dit en iframe.
Har fixat dit min bakgrund, länkarna osv men så måste jag ju ha min "ruta" med text i :crazy:
Ni frontpagekunniga - hjälp :eek:
 
Sv: Iframe I Frontpage

Sätt denna raden i en tabell tex..

<iframe src="ditthtmldokument.html" name="iframe" width="470" height="420" scrolling="auto" allowtransparency="true"></iframe>


sen testkör så får du justera width o height efter önskemål.
ditthtmldokument.html är det dokumentet som kommer visas i iframen som standard. sätt gärna en tag som heter <name="iframe"> i ditthtmldokument.html

Fattar du inte vad jag menar så kan du alltid kika in webdesignskolan.com
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 309
Senast: lilstar
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 488
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 280
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp