Idag mamma...

Coop

Trådstartare
måste du använda mycket dasspapper. Jag behöver rullarna att slå in era julklappar i, sade min 9 åriga dotter till mig i morse :rofl:

Hon ser fram emot att slå in sina julklappar att hon till och med sa nej till att leka med en kompis :D

Så snäll som mamma är har hon sprungit runt å letat tomma dassrullar, konstigt att man ibland hittar dem på helt andra ställen än i sopen :angel:
 
Sv: Idag mamma...

I vårt hem hade det inte varit något problem eftersom jag inte är så snabb med att få iväg rullarna till återvinningen! :D

/Timsetim
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 476
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 674
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 702
Senast: Habina
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 798
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • E-coli hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp