kl
Jag är av åsikten att man självklart ska ta debatten.
Sedan vet jag inte om den här andra diskussionen verkligen hör till tråden men eftersom det talas med vaga antydningar om "användare som diskuterat med lbb" så svarar jag då jag onekligen många gånger tagit en diskussion:
När det gäller huruvida ts är mobbad eller inte så tycker jag man ska triangla de inlägg man uppfattar som mobbing, så kan moderator rensa i dem. Skriver man får man helt enkelt räkna med svar, och det är inte en garanti att andra håller med en eller har silkesvantarna på.
Sedan tycker jag inte lbb la tonen för en seriös debatt alls även oberoende av hans argument, eftersom vissa inlägg inte innehöll ett utvecklande eller förtydligande av hans resonemang utan utgjordes enbart av raljerande och försök att provocera.
Jag är typen som kan sätta hårt mot hårt i diskussioner, dvs har lbb en raljerande ton så har också jag en raljerande ton, och nämnde också i senaste tråden att jag hoppades att jag inte var för spydig. Jag vill inte somna vid tangentbordet så lite attityd kan vara roligt i en debatt, men det kan också gå för långt. Jag är tyvärr inte gullig av naturen, men jag har heller inga ambitioner att vara en mobbare.
Du behöver inte bekymra dig, så länge du håller dig till fakta i diskussionen så lär jag inte ta illa vid mig, jag själv blir både elak o provocerande när man försöker skylla mig för saker jag inte sagt eller saker jag inte är
Därför, som sagt, triangla, för allas bästa. Det är betydligt mer konstruktivt än att gå från tråd till tråd och känna sig sårad och samtidigt inte peka ut exakt var felet ligger. Nu säger jag inte att du känner dig sårad lbb, men om du skulle göra det, eller någon annan för den delen. Jag och många med mig läser tyvärr inte tankar, och ingen är perfekt.