Det beror nog på föreningen och dess ekonomi. I "min" vattenförening oss betalar permanentboende 500 kr och fritidsboende 400kr per år.
Oj, det var billigt?! Är det en stor förening?
Tack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror nog på föreningen och dess ekonomi. I "min" vattenförening oss betalar permanentboende 500 kr och fritidsboende 400kr per år.
Det är 10 fastigheter varav 9 är bebyggda, 2 av dem är permanentboende och resten fritidshus.Oj, det var billigt?! Är det en stor förening?
Tack.
Åh så fint!!På sommaren. Stora fönstret är köket. Lilla till höger är trappan upp på övervåningen
På sommaren. Stora fönstret är köket. Lilla till höger är trappan upp på övervåningen
Särbons spontana kommentar vore: "Ingår grävaren?" Fint ställe om en har pengar och ork att renovera det.
Läste i beskrivningen att nuvarande ägare gärna ville hjälpa till med att möjligt "i en övergångsperiod"...
Läste i beskrivningen att nuvarande ägare gärna ville hjälpa till med att möjligt "i en övergångsperiod"...
Låter som någon som har svårt för att släppa taget....Läste i beskrivningen att nuvarande ägare gärna ville hjälpa till med att möjligt "i en övergångsperiod"...
Ja, fy för att köpa ett sånt hus ändå där man vill göra det till sitt och där tidigare ägare gärna vill in och peta...Låter som någon som har svårt för att släppa taget....
Säger samma! Grävaren måste väl ingå?Särbons spontana kommentar vore: "Ingår grävaren?" Fint ställe om en har pengar och ork att renovera det.
Säger samma! Grävaren måste väl ingå?
Vilket underbart hus.
Tänk om jag var 40 år yngre och hade en massa pengar
Jag med!Så länge inte grävarföraren ingår
Ja, det har verkligen potential att bli helt underbart. Personligen hade jag helst sett att möblerna ingick också, jag såg några dregelobjekt där
Det tog nog två år, gick på typ tio visningar innan vi hittade och fick köpa vårt drömställe.Hur lång tid tog det för er innan ni hittade ert hus? Hur många visningar?