@YaHilweh ja så står det nog i annonsen, som i ganska många tycker jag. Rätt orättvist om det blir som för er
Nu är sambon hemma och vi har fått liiite mer klarhet, typ. De kommer hålla fler visningar då de inte är uppe i utgångspris. Mäklaren har dock sagt att de måste avsluta denna veckan, så det är ju ändå skönt! Enligt mäklaren var det en intressent som inte skulle bli aktuell då buden redan passerat deras gräns. Vilket lämnar typ två intressenter till som ännu ska titta på huset.
Jag och lilla hunden funderar på hur vi ska skrämma bort de kvarvarande intressenterna
Vi har redan hittat vårt hus
Inflytt är den 15/9
På Torsdag får vi svar på banken ordentligt, vi har fått lånet men blankolånen på bilen var tvungna att flyttas om och det syns inte på kreditupplysningen fören på torsdag. Vi är skitnervösa för att bli nekade, om något skulle vara fel i förflyttningen Men neligt bankmannen har vi gjort rätt det måste bara komma in på papper oxå.
Det är en hel del småpyssel tills vi får det som vi vill ha det. men jag bara älskar det än så länge
http://bostad.erikolsson.se/Pages/ViewObjectImage2.aspx?filetype=viewall&estate=56475
Aha. Jag håller alla tummar och tår jag kan! Då har ni snart besked!