Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad surt.
Nappade köparen på förslaget?
Ska väl inte vara vanligt för det blir kostsamt i längden.Var och tittade på ett jättegulligt hus igår. Har dock lite funderingar. Snokade rätt på säljarens facebook () och där tyckte vi att det antyddes att vattnet gärna fryser på vintern. Är detta något som är vanligt och man liksom får ta om man köper ett gammalt hus? /Aldrig bott i hus förut
Var och tittade på ett jättegulligt hus igår. Har dock lite funderingar. Snokade rätt på säljarens facebook () och där tyckte vi att det antyddes att vattnet gärna fryser på vintern. Är detta något som är vanligt och man liksom får ta om man köper ett gammalt hus? /Aldrig bott i hus förut
Eller/och så investerar men i en vattenfelsbrytare.Jag kan återkomma efter nästa vinter och berätta om det fungerade med extra isolering
Nej, inte vanligt. Men förekommer om det varit slarvigt folk som bott där. .Var och tittade på ett jättegulligt hus igår. Har dock lite funderingar. Snokade rätt på säljarens facebook () och där tyckte vi att det antyddes att vattnet gärna fryser på vintern. Är detta något som är vanligt och man liksom får ta om man köper ett gammalt hus? /Aldrig bott i hus förut
Eller/och så investerar men i en vattenfelsbrytare.
Den fimpar vattnet när man inte är hemma och inget kan vare sig smygläcka eller spruta.
Billig investering som räddar huset om det skulle bli fel.
Är man orolig så är extra isolering vettigt och så finns ju alltid möjligheten att ha en värmekabel?
I första stallet exmaken och jag hade gemensamt så hade vi en 60-watts glödlampa i ett skåp där vattnet kom upp. Det räckte för att hålla värmen så att det inte frös där.
Jag har blivit lite kär i det här huset Synd att vi inte har hunnit sälja någon av våra lägenheter än
http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1322944
Det såg trevligt ut!Jag har blivit lite kär i det här huset Synd att vi inte har hunnit sälja någon av våra lägenheter än
http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1322944
Ja vi tänkte gå på visningen så får vi se, finns ju risk att det är en helt annat känsla på huset i verkligheten plus att besiktningsprotokollet kan ju avslöja ett och annatDet såg trevligt ut!
Men vad roligt! Stort grattis!Mäklaren har hört av sig. Huset är nu reserverat för mig. Inflyttning blir, som det ser ut, 1 juli. Snabba ryck blev det här ska bara få tag på banken om lån etc. Och sen ska ju kontraktet skrivas på innan allt är klart såklart. Jag har tre månaders uppsägningstid på min lägenhet, nu får jag två månader med dubbla kostnader, en hade räckt för mig men det är ingen större fara.
Men vad roligt! Stort grattis!
Hoppas du har bättre tur än din bror hade, verkligen snopet.
Vi fick 1 1/2 månad dubbel hyra när vi flyttade och det är tråkiga pengar, men det är ju väldigt svårt att få det att matcha perfekt. Särskilt när man helst hade flyttat igår
Det får bli en bonus om du får lämna lgh tidigareTack
Ja, verkligen snopet. Vi hade dessutom skojat om det precis innan, att det inte skulle bli av nu heller, för han hade förlorat flera budgivningar i sista stund. Men att sitta hos mäklaren och bli överbudad var ju sådär.
Och precis, ja vill ju gärna in så fort som möjligt och börja fixa och dona. Plus att ett hus på landet känns mycket mer lockande nu på våren/sommaren än en lägenhet. Har jag tur kanske det går att bli av med lägenheten fortare, men inget jag räknar med.