Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Generellt skulle jag säga, häng inte upp er på sånt som går att förändra. Fula tapeter? Fine, då kanske ni får drömhuset billigare. Tråkiga köksskåp? Det kan man köpa nya, osv.
Var noga på att skilj på sådant ni kan ändra och sådant ni inte kan ändra. Det som ni alltid kommer få leva med är var i landet huset ligger, hur vägen dit ser ut, snöröjs det, behövs det 4-hjulsdrift för att ta sig dit? Var finns grannarna? Ska något byggas i närheten? Finns mataffär, finns skolor? Finns buss? Behövs något dyrt lagas? (Tak, dränering, mögel osv) Hur värms huset, vad kostar det er? Är tomten sluttande, plan? Vad vill ni ha? Var kommer solen upp?
Hoppas jag inte skrämde dig bara. Jag har ju både hängslen och livrem när det kommer till husköp...Tusen tack för all hjälp! Har fått ihop en lista nu med lämpliga frågor
Så roligt! Håller tummarna!Nu har vi varit och tittat på en annan fastighet, en gammal turridningsverksamhet. Det lockar ju i hästhjärtat med stall och stora ägor, läget var dessutom toppen, men gården var alltför nerkörd. Det krävs mycket tid och pengar för att få den på topp och det vill vi inte satsa även om det fanns potential (och ett stort hus till mig).
Så, det är det gula som gäller och nu vill mäklaren skriva bara vi kan komma överens om priset .
Hoppas ni kommer överens om ett pris! Jag håller också tummarna!Nu har vi varit och tittat på en annan fastighet, en gammal turridningsverksamhet. Det lockar ju i hästhjärtat med stall och stora ägor, läget var dessutom toppen, men gården var alltför nerkörd. Det krävs mycket tid och pengar för att få den på topp och det vill vi inte satsa även om det fanns potential (och ett stort hus till mig).
Så, det är det gula som gäller och nu vill mäklaren skriva bara vi kan komma överens om priset .