Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fick nyklarna i måndags och flyttar in imorgon Lite trist bara, gamla ägaren har lämnat kvar lite grejer... men han ska komma förbi på söndag eller måndag, och då får han ta med sig allt som han lämnat...!
Oj, Oj!! Hur känns det nu då? Eller har ni inte förstått det ännu??Besiktningen avklarad - det var ungefär som vi förväntade oss men taket var i bättre skick än vi trodde så det var ju trevligt Ägaren gick runt med oss i alla utebyggnaderna och berättade om allt så det kändes också bra. Vi kunde tom få tillgång till huset innan vi tar över det på pappret om vi ville renovera nått för de som bor där nu flyttar ut två månader innan vi flyttar in.
Så i eftermiddag blir kontraktsskrivning!
Men vad knepigt - hur blir det med flyttstädningen då?
När jag flyttade in i min lägenhet låg det en pizza i ugnen. :-)
Själv är jag väldigt glad över att tillträdet på vårt gamla hus blev så snabbt som två veckor efter kontraktskrivning och att jag lyckades åka till Skåne och mitt fölande sto så städning fick de andra sköta. Men nån pizza i ugnen lär inte ha varit kvar...
Men vad knepigt - hur blir det med flyttstädningen då?
Nej, det har inte sjunkit in än - känns fortfarande helt galetOj, Oj!! Hur känns det nu då? Eller har ni inte förstått det ännu??
Jag blir avundsjuk! Vill också ha ett hus nu