Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi stötte direkt på problem *suck* Banken vi hade lånelöfte hos godkände vårt lån men inte huset pga läget Nu får vi jaga någon bank som kan tänkas låna ut till ett hus på landet...
Men vaddå? Vad bryr sig banken om läget?Vi stötte direkt på problem *suck* Banken vi hade lånelöfte hos godkände vårt lån men inte huset pga läget Nu får vi jaga någon bank som kan tänkas låna ut till ett hus på landet...
@oxo @RostKaptenen Var pga skicket också, jag skrev lite för snabbt. Men skicket på boningshuset är ju bra - det är totalrenoverat de senaste 2-3 åren. Utbyggnaderna är i dåligt skick ja, men vi kan väl inte vara de enda som vill köpa ett hus på landet där det krävs lite arbete? Dessutom ligger huset 10 min från en stad och 15 min från en motorväg så det är inte ens särskilt avskilt...
Ja jag blev själv förvånad. Iom att hon sa att beloppet var inga problem för oss. Huset har legat ute ett år för 300 000 kr mer än vi köper det för (om vi hittar någon bank...).Men vad konstigt kan banken neka pga sånt?? Är huset värderat mycket lägre än inköpssumman?
Nu har vi fått ett lån beviljat! Hoppas allt kan flyta på lite nu...