Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oohhh fast 9 hektar klass 4 mark är inte så mkt att hänga i granen@RostKaptenen Ja Besiktning och kontraktsskrivning nästa fredag
Du och din säljare kan köpa detta, så blir vi grannar http://www.hemnet.se/bostad/gard-5rum-farhult-horby-kommun-farhult-8272-6530258
@Catrool Tack! Och vad spännande med ert husletande! Det är en viss känsla som måste uppstå (iaf för mig) när man känner att huset är... snällt typ Att man känner att HÄR kan jag bo Var i landet befinner du dig i ditt husletande?
- @McFlurry Då måste det ha att göra med att huset är lågt värderat. Konstigt iofs att inte säljarna har värderat upp huset efter renoveringarna. Men hoppas att det löser sig för er!
Och vad är DEN känslan egentligen? Jag har verkligen försökt bena ut vad det handlar om, men får ingen klarhet i det.@aprilmaj Haha larm Men visst är det DEN känslan man behöver, då kan man plötsligt se förbi saker man annars hade ratat
Jag kan väl sträcka mig till att säga att det är Götaland@aprilmaj Var i landet letar du hus förresten? Alltid kul att veta men vill du inte berätta så gör inte det Jag själv håller till i Skåne!