Husdjursmässa i Uppsala

Dravena

Trådstartare
Såg någon reklam för en husdjursmässa här i Uppsala till helgen. Någon som vet vad det är för något? Samma som zoo expo som brukar vara på påsk?

Sv: Husdjursmässa i Uppsala

Nää vet inte alls vad det är för nåt... Men det skulle vara kul att gå. Vart skulle den vara? Gränby ishall som Zoo Expo? *noll koll*

Jo, jag såg oxå reklam för det. Måste ha missat något för jag brukar vara välinformerad när det gäller djurmässor :confused:

Åker nog dit med Sarah. Hon verkar bli lika djurtokig som mig (till Bosses förtvivlan som ser djurantalet växa framför sig :p )

MagicMadonna skrev:
Såg någon reklam för en husdjursmässa här i Uppsala till helgen. Någon som vet vad det är för något? Samma som zoo expo som brukar vara på påsk?

Jo, det är samma som brukar vara vid påsk.

Det verkar ju roligt! Nu får jag besök i helgen men vi kanske kikar dit om vi skulle bli sugna. :)

Aramis: Vet du om det är samma inträde som det brukar vara?

Vi ska in på söndag. På lördag ska jag till Stockholm och hämta spindelterrarier.

Ja, Ja :bump:
Vore kanonkul!!

Tid och plats?

Ska vi säga vid 14.00 innanför ingången?

Eftersom Sastra är min ärade gäst hela helgen är det upp till henne om vi kommer (får se hur det passar med tåg och allt bagage o så). Meddelar om vi dyker upp!

Ingen som vet vad det kostar?

pippi27 skrev:
Ska vi säga vid 14.00 innanför ingången?

Yep jag kommer. Tar på mig min fina keps!
Vad jag har sett på postrarna de satt upp så ska de där priserna stämma.

Sastra har också en vacker keps att visa upp, så vi lär känna igen varandra! :)

Absolut! :banana: Jag har dock inte sett någonting om att det kommer finnas marsvin där, men det hoppas jag innerligt. ;)

Jag kan inte komma imorgon :(
Det dök upp lite oförutsedda saker här ...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 019
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 352
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka