Har du träffat mannen/kvinnan i ditt liv?
Hur vet du att det är mannen/kvinnan i ditt liv?
Lever du tillsammans med denna person?
Hur snabbt gick ni från att först träffats, till förhållande, delat boende, giftermål, barn, hus, you name it... (kan vara intressant att veta ålder på er oxå
)
jag bara vet.. Vi började prata via en dejtingsajt. När man loggade in på sajten syntes bilder på senast inloggade eller om det bara var slumpvis utvalda bilder.. Jag hade sett en bild där på en kille som är SÅ snygg, men tänkte att "det är ingen idé att skriva till honom, han är waaaay out of my league".
Sen en dag så skrev den där supersnygga killen till mig.
och vi pratade och pratade och pratade, först på msn/skype och sen började vi prata i telefon. vi hade kontakt iprincip dygnet runt.
Vi träffades IRL första gången i en stad mitt emellan städerna vi bodde i då. Första helgen i juli var det. Vi satt på en parkbänk och surrade hela natten. 19 juli kom vi överens om att vi var ett par, 19 augusti friade han och i oktober flyttade vi ihop i vår egna lägenhet (före det bodde vi i ett rum hos min mamma) , nyårsafton gifte vi oss
Barn blir när det blir, vi har aldrig skyddat oss, vi har varit så säkra från första stund att det är VI..
Vi har så sjukt mycket gemensamt, märkte vi redan då vi började prata. Liknande uppväxt, samma musiksmak, djurintresset, drömmen om gård på landet osv. osv. (och så såna konstiga saker som att vi båda är 83or och har småsystrar som är 95or, att vi båda har en pappas moster som heter Astrid och massa såna saker)
Vi bjöd in till nyårsfest och överraskade med bröllop, när familjerna började anlända till lokalen så visar det sig att våra mammor hade varit på samma fest ett år tidigare.
vi är 31 år nu, träffades för snart tre år sedan.