Herregud! Säger de så? När bilen var ny vill jag minnas att jag googlade fram Hondaj och har hållit mig till det.Kör på det koreanska uttalet, Hy-on-de. Det tråkiga är väl att ingen kommer förstå vad du pratar om.
Jag har sagt fel sedan 2006.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud! Säger de så? När bilen var ny vill jag minnas att jag googlade fram Hondaj och har hållit mig till det.Kör på det koreanska uttalet, Hy-on-de. Det tråkiga är väl att ingen kommer förstå vad du pratar om.
Jag ringde och kollade med min spansktalande svärdotter och hon säger mohito.Mohito... typ?
Chungde menar du?Herregud! Säger de så? När bilen var ny vill jag minnas att jag googlade fram Hondaj och har hållit mig till det.
wtf ... han kallar mitt uttal cringe ... jävla loser!Chungde menar du?
Chungde menar du?
Jag säger shitaaaakeJag köpte shiitake en gång på Ica. Innan jag hade självscanning så i kassan så letar kassörskan efter vilken svamp det är. Tänkte hjälpa till o sa att det var shiitake. Hon letar vidare o säger sedan med en väldigt överlägsen ton: jaha, du menar shai tejk.
Ridå på den!
Vilken tur att man bytte bort den mot en Ford.Chungde menar du?
Herregud! Säger de så? När bilen var ny vill jag minnas att jag googlade fram Hondaj och har hållit mig till det.
Herregud, ännu värre! Borde det inte uttalas Too-son? Fast frågan är hur koreanerna får till det.Vår Hyundai är en Tucson, och hur uttalar man det? Vi säger Taxson, det låter så gulligt.
Herregud, ännu värre! Borde det inte uttalas Too-son? Fast frågan är hur koreanerna får till det.
Huawei?
Jag säger hu-a-vej.
Jag uttalar det mååln om jag pratar om vädret.
När jag pratar om hästen blir det mollnet eller mollnis, det låter mycket gulligare ☺
Kort a i lakrits!Hur är det med lakrits? kort eller långt a-ljud
Jag scrollade igenom tråden enbart för att se om du skrivit hur du uttalar hans namn Nu vet jag hur jag ska läsa det framöver!
Jag är hemligt förälskad i det språket! Jag har sett några filmer och serier från Korea och språket är förtrollande och häftigt, för det låter verkligen inte likt det man är van vid! Så coolt!Chungde menar du?
Plättlätt, det heter malle, terv och grönis.Då är det nog bättre att du håller dig till ”en av de belgiska vallhundsraserna”
Malinois betraktar jag nog som den lättare av dem, uttalsmässigt. Tervuerense (säkert felstavat) och groenendael är värre.