via en dejtingsida
när man loggade in så var det bilder på senast inloggade eller något sånt. Bilder på medlemmar iallafall. Och det var en kille där som var så snygg!! Men waaaayyyy out of my league! Så jag vågade inte skriva till honom. Men det var något som fick mig att dras till hans profilbild.. Och den var överallt den jäkla bilden.
En dag hade han med bilden skrivit till mig. Jag trodde någon drev med mig
Vi skrev på msn, sms och pratade i telefon konstant tills vi träffades IRL.
Så många konstiga sammanträffanden och likheter så det nästan var obehagligt. Vi har haft väldigt lika uppväxt, vi har båda en lillasyster som är 12 år yngre, bådas systrar har ovanliga namn för sin ålder. Min farbror heter samma sak som hans pappa, min pappas moster heter lika som hans pappas moster, och fler namn i närmsta släkten som är samma.. Våra pappor har samma intressen..
Vi gillar samma sorts musik, samma värderingar om det mesta, har samma intressen..
Vi träffades IRL första helgen i juli, 19/6 var vi ett officiellt par, 19/8 friade han. 10/10 blev vi sambos. 31/12 överraskade (nåja..
) våra familjer med att gifta oss.
När min mamma kommer till lokalen där vi ska ha vår "nyårsfest" och vi presenterar henne för makens mamma och syster, så säger makens syster "men mamma, den här kvinnan har varit hos oss på fest". Då har våra mammor träffats en gång ett år tidigare eller något sånt. Dom har en gemensam bekant. Våra föräldrar bor inte ens i samma stad. Det är 13 mil mellan städerna dom bor i. Min mamma har ingen annan koppling till staden som makens föräldrar bor i.
Vi säger ofta vad den andra tänker. Alltså, vi kan sitta hemma, typ han läser en bok och jag sitter och syr eller något annat, helt tysta i flera timmar, sen helt plötsligt säger vi exakt samma sak samtidigt.
Nu har vi hästar, hundar och katter, har flyttat till hans hemstad och livet rullar på och är alldeles underbart