Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja det är sanslöst!
"Vi brukar hålla henne i band när hon löper eftersom husse inte ville ha valpar".
Jag tycker att jag predikar och predikar... Men jag har inte nått hela Sverige ännu uppenbarligen...
Och så jobbar hon med sjukvård. Herrejösses, det borde göras lämputredningar på vårdpersonal...
Ägaren hade alltså planerat att avla på sin blandrastik. (Eller så hoppades hon på att valparna skulle komma med storken.) Man kan ju fundera på t.ex. HD-statusen?Anja som jag är matte till är sex år och redan för fem år sedan tänkte jag att år 2012 har jag nog pengar så att jag kan klara valpar. Jag skickade ut det budskapet till universum.
Men den 15 februari, då hunden Anja löpte och dessutom var extra mottaglig för att bli dräktig, var det snö och hon drog omkull sin husse i snön ett par gånger. Därför släppte han henne under promenaden vid Falsterbo strandbad.
DaydreamBeliever skrev:Sen är det intressant att folk stör sig så enormt på 'oseriös' avel (dvs omeriterade, oreggade djur, ffa hästar/hundar/katter) medan människor med dåligt psyke, ekonomi, ärftliga sjukdomar - (t ex allt från synfel till cancer) och låg intelligensnivå skaffar barn var och varannan minut utan att någon reagerar/opponerar sig. Vad tillför de människoaveln undrar jag ?