Hur stort bor ni?

Glimfeather

Trådstartare
Och hur många hundar har ni?

Själv bor jag på ca 15 kvadrat och har två bearded collies. Finns det hjärterum så finns det stjärterum :angel:

Sv: Hur stort bor ni?

En och en halv hund.....En egen men så brukar föräldrarnas hund vara här med jämna mellanrum, flera gånger i veckan.
Har 42 kvadrat.

oj hur fixar du det?? det är typ som mitt vardagsrum... har du kök och allting på dom 15?

vet inte riktigt hur stort det är här, jag tycker det är litet, gammla huset var ju jättestort... runt 100 tror jag, och två våningar. har en collie och tre katter.

Vi bor 2 vuxna, 3 hundar(två schäfrar och en pekingese) plus en katt i en rymlig trea på ca 78 kvadrat.:)

Det funkar :D Vi är i princip ute från 6.30-18.30 så vi är inte inne jättemycket.

Japp, kök, sovrum, vardagsrum och toa/dusch ;) Bor i en liten gäststuga.

Ca 45 kvadrat har jag och sambon.
Vi har en vovva, 9 veckors valp, det räcker gott och väl :p Hon är dock mycket liten; dvärgschnauzer-shitzu

Jag bor själv i en kåk på 200 kvadrat. har 3 hundar. 2 dp och en flatte
Sen har jag ju några katter i familjen åxå

Senast ändrad:

En gråsvartklump med tomteluva:eek:

Precis :idea: :D

crestedblack.jpg

Tvåa på 65 kvadrat. Just nu en hund, tidigare två!

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
381
Senast: chimichanga
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 917
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 817
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 172
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka