Hur många barn?

G

Gerbillus

Funderar: Hur många barn har ni bukisar? Och ni som ännu inte har, hur många planerar ni att ha? (egna och adopterade är naturligtvis jämställda, bonus kanske också?)

Har själv bara tt och så kommer det att förbli. Men planen var två. Men icke sa nicke, efter kolik och kikhosta var orken slut. :o Och nu är jag jätteglad för det, vi har en jättefin kontakt. :love:

Sv: Hur många barn?

Jag har ett.
Vill ha minst ett till, sen får vi se.:D

Har inga barn ännu, och jag vet ej när det blir. Men först o främst ett, sedan får vi se. Hoppas att jag i framtiden är tvåbarnsmamma.

Har ju ett barn på bakning så att säga, gravid i vecka 16, och planen är väl först och främst att få ut henne eller honom hel och frisk.:love:
Sen är väl förhoppningen att vi får ett till.

Så två barn, det är vårt mål!

Vi har 2 pojkar, 15 månader & 3½ månad gamla.

Vill ha minst 2 till, skulle kunna ha hur många som helst. :love:
Men det kommer att dröjja ett par år nu innan det blir fler, vill börja jobba lite igen och hinna med lite annat. Men sedan kommer det säkert att bli 2 tätt igen. :D Sambon är enig med mig.

Jag har inga barn alls, ännu
Men jag har planer på att iaf ha 3 ungar tillslut, sambon är enig om att ha några stycken iaf :D

Hej jag har en liten son på lite mer än 4 månader. Och han är helt underbar på alla sätt och vis. Men det blir inga mer barn för min del, vill ej gå igenom en sån förlossning till, fast alla säger att det inte kommer hända igen men jag vågar helt enkelt inte. Mvh Hanna

En förutsättning.... :love: Min barndomskompis fick 2 snabbt i 18-20 års åldernn sen två till när hon var över 35....

Det är synd bara att jag var 31 år då vi fick första barnet, blir 33 år iår. Så vi kan ju inte vänta så länge, men några år emellan kommer det som sagt att bli nu iaf... Men man är ju bra sugen på en till redan nu. :love:

Hej jag har en liten son på lite mer än 4 månader. Och han är helt underbar på alla sätt och vis. Men det blir inga mer barn för min del, vill ej gå igenom en sån förlossning till, fast alla säger att det inte kommer hända igen men jag vågar helt enkelt inte. Mvh Hanna

Nu har jag ju inte en aning om vad ut råkat ut för, är det själva graviditeten som varit svår så förstår jag , men om själva förlossningen varit krånglig, så kanske det kan avhjälpas med kejsarsnitt= :idea:

Jag har en son på 3.5 månad och jag hoppas att han får ett syskon om 1-2 år.

Har ett, väntar ett till. Väldigt länge var jag helt säker på att jag absolut inte skulle ha några barn. Sen träffade jag sambon :love: och efter det var planen att ha minst två barn.

Men, jag hade en jobbig graviditet och förlossning, och skrutten som kom ut har varit både sömnlös och väldigt väldigt skrikig. Så föräldralivet blev tyvärr inte alls som jag sett fram emot. Hade jag inte haft ett väldigt tydligt minne av hur tråkigt jag själv tyckte det var att vara ensambarn hade det absolut inte blivit fler. Men nu har jag beställt en snabb och lätt förlossning och en glad liten kotte som sover ordentligt och är nöjd och jollrar hela vakentiden. Sådeså!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 106
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 595
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar