Hittar inte!Läs tråden Var enkelt att hitta på hemnet också och det finns bilder på alla "rum".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittar inte!Läs tråden Var enkelt att hitta på hemnet också och det finns bilder på alla "rum".
Hittar inte!
Hittar inte!
Inte jag heller!
Funderar på det, men det är inte "bara att", först måste förhållandet redas ut, sen prata med barnen om att flytta, låna pengar på banken och så vidare. Men om allt går igenom så hade jag nog flyttat och testat! De jag pratat med är dock VÄLDIGT förskräckta över storleken, eller den obefintliga storleken och jag börjar tveka om min tanke med litet är mysigt kommer hålla
Jag hade lätt köpt ett sådant boende. Om ingenting annat för att ha som investering och kanske kunna hyra ut när man hittat annat boende, ifall man behöver annat boende. Läget är ju oslagbart också och eftersom det är en nybildad förening kan man vara med och påverka eftersom det inte finns några strikta regler ännu då alla är nya i föreningen och inte bott in sig.
Jag tycker att jag bor trångt, men grejen är att jag ju på sommaren typ aldrig är inomhus. Jag sitter ute på altanen eller i uterummet. Visst är det trist på vintern, men man blir genast mer aktiv utomhus när man bor trångt inne när man har egen tomt.
Duschen hade jag klarat mig utan. Jag har så liten varmvattenberedare att jag bara snabbduschar hemma. Ska jag tvätta håret och sånt passar jag på att göra det på gymmet etc. Hur klarade sig folk innan alla hade dusch inne? Så länge man kan tvätta sig är det lugnt.
Eller bygga ut.så kan jag absolut tänka mig att bo där under en kortare period i avvaktan på nytt boende eftersom läget är bra och jag kan spara pengar till ett boende som passar att bo i mer långsiktigt.
Det går nog bra, lycka till. Fråga ungdomarna.Eventuellt kommer jag bli singel. Tittar på lösningar för att inte bara få det att gå runt, utan få en bra budget där ett sparande ingår till min och barnens framtid.
Jag har hittat en bostadsrätt på 25 kvadratmeter. Det är tre rum (små som ni förstår), men man kan ha våningssäng och skrivbord i de små rummen som i så fall kommer bli barnens rum och lösningen för min del kommer bli att jag bygger ett loft i sovrummet alt. loftsäng. Läget är också väldigt fördelaktigt för barnens del att komma till och från skola.
Detta kommer göra att jag kommer kunna lägga 5000 kronor i månaden, MINST på ett sparkonto , ändå leva (väldigt!) gott, ha kvar häst och bil. Bor jag kvar kommer det gå runt. Precis. Jag kommer få hålla hårt i slantarna och göra av med hästen. Inte kunna spara.
Vad tror ni, är det dömt att misslyckas att bo tre personer på så liten yta? Om det inte funkar har jag ju alla möjligheter att hyra bostad igen + ett antal tusen på banken.
Ni som sett objektet (vill inte länka pga att jag vill vara anonym). Tror ni det går att öppna upp innertaket i vardagsrummet?
Jag vet inte riktigt hur jag menar . En kompis bodde litet och tog bort innertaket så att loftet blev högre, taket blev format som på utsidan.Men innertaket håller ju isoleringen? Jag förstår inte hur du menar, det är ju bara yttertak, isolering och innertak?
Jag vet inte riktigt hur jag menar . En kompis bodde litet och tog bort innertaket så att loftet blev högre, taket blev format som på utsidan.
Det är redan uppöppnat, om du inte menar att sätta in ett takfönster förståsNi som sett objektet (vill inte länka pga att jag vill vara anonym). Tror ni det går att öppna upp innertaket i vardagsrummet?
Nu ser jag det på bilderna! Har inte sett det, var och fönstertittade (i obebodd givetvis) och det såg helt platt ut. Antingen har jag sett t fel eller så är det olika! Förstår att frågan blev märkligMen det är ju format som på utsidan?