Hur jag än tänker kan jag inte få till en trea på 25 kvm? De rum mina barn hade när de bodde hemma är på drygt 25 kvm var. Tonåringar behöver kunna ha ett privatliv och det hade inte alls känns schysst för mig att ge dem så liten boyta. Jag får klaustrofobi bara jag ser rummet på bilden
Att inte ha egen dusch känns inte heller så kul. Vad gör ni vid sjukdom? Dina barn kanske inte duschar på morgonen nu men det är något som vanligtvis ändrar sig i tonåren. Herregud, mina duschade både på morgonen, efter träningen och på kvällen under en period och det är absolut inget ovanligt för tonåringar.
Jag har bott i vardagsrummet under drygt ett år medans jag letade större och det var verkligen ingen hit. Jag vet att endel tycker att det fungerar bra men det tyckte inte jag.
Jag hittade trean när jag googlade och jag förstår absolut varför du föll för den. Verkligen prisvärt och fina omgivningar och är man ensam/ett par som aldrig är hemma och aldrig bjuder hem någon så vore det ett toppenboende men med barn, nja. Titta på det först är mitt råd. Fundera på hur det skulle vara att leva så tätt inpå varandra.