Hur grymma är ni på film..?

Sv: Hur grymma är ni på film..?

första länken har jagi nte hunnit prova, men den andra hittade jag häromdagen, har klarat 7-8 filmer men känns som jag borde kunna ett par till :D

Haha, kunde fyra på andra, Edward Scissorhands, ET, Alien och Star Wars. På den första kunde jag inga :p

Jaws, Edward Scissorhands, Alien, Star Wars, American Beauty..
typ.

Åh vad roligt! Jag har lyckas fått 10/50 på den första. Men fy tusan så svårt :o

Jag lyckades få till 14 på den första efter 20 minuters klurande. 10 på den andra... :D Men det är riiiiktigt klurigt!

Hihi, 13 än sålänge på den första. 17 minuter!

Men nu står det dock still :confused:

Den första är klurig, man känner igen vad det är för film men det är ju inte lätt att hitta rätt titel :crazy: :)

Haha den första är inte SÅ svår. Älskar Silence Of The Lamb och Saw.:rofl:

Första orkar jag inte med... :p

Andra har jag fixat Alien, Bridget Jones diary, Edward Scissorhands, ET, The wizard of OZ, The shining och Star Wars.

Än så länge :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 162
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 580
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 999
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd