Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är alldeles för skadad av det som har varit för att jag ska klara att leva ett bra liv
Du vet ju inte vad @Lyan imorgon eller om en vecka eller en månad tänker. Hen kanske vill stå ut.Jag vill inte stå ut
Jo, såhär: Just nu vill du inte stå ut. Men @Lyan imorgon eller nästa vecka kanske vill stå ut. Det vet du ju inte idag.Jag förstår inte vad du menar
Jo, såhär: Just nu vill du inte stå ut. Men @Lyan imorgon eller nästa vecka kanske vill stå ut. Det vet du ju inte idag.
Bara för att det har varit så, behöver det inte betyda att det alltid kommer att vara så.Jag har velat dö sedan jag var tillräckligt gammal för att veta vad döden var, alldeles för ung för att jag ska kunna komma ihåg det själv ens, mamma har berättat
Det kan du inte veta.Jo, i mitt fall är det nog kört
Just nu vill jag bara gå och dunka huvudet i väggen Fattar inte varför jag ska hålla på och kämpa till ingen nytta för det kommer ändå aldrig bli bättre
Det finns inga bra stunder att gå tillbaka till. Hade jag haft det så hade det säkert varit lättare.
Det är det verkligen och jag önskar verkligen att jag inte hade varit den jag är men det har alltid varit likadant, hela livet, och jag kan inte ändra på det. Allt är meningslöst