Lyan
Trådstartare
Nej, man ska absolut inte gå runt och vara sådär trött hela tiden, det är inte normalt. Men många som har diversa "osynliga" diagnoser känner såhär...
Har din läkare kollat så att det inte är något fysiskt som gör att du känner dig så trött? Brist på näringsupptaget el.dyl.? ME? Tänker även på dina problem att få sova ordentligt, jag skulle trycka på lite nästa gång du är hos din läkare att denne utredar dig för fysiska problem som kan göra att du känner dig så trött.
De har tagit en massa prover tidigare men jag vet exakt för vad. Äter riktigt dåligt för tillfället men har inte märkt någon skillnad mot när jag har ätit bra och ätit olika kosttillskott, tex d-vitamin och omega 3 m.fl.
Mycket vet jag dock ligger i min inställning, att jag i princip har gett upp. Men eftersom det är så väldigt stor skillnad på när jag har energi så vet jag att det inte är hela svaret för så fort jag får mer energi så ändras väldigt mycket i inställningen också. Däremot mår jag inte bra i de perioder när jag är hypomanisk. Visst jag får mer energi, men det är inte positiv energi utan stressad och ångestfylld energi