Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle verkligen vilja betäcka i år, tycker att det finns massor av hingstar som är intressanta och då har ännu inte säsongen kommit igång än, så flera bra hingstar lär ju dyka upp allteftersom.
Problemet är att mitt Riccione-sto verkligen måste utbildas/tävlas i år så hon får helt enkelt stå över. Kanske betäcker jag henne istället nästa år då även mitt Sheraton-sto fyller 3 och givetvis ska betäckas. Oj vad tiden går fort
Därför har jag funderingar på att låna 1 eller 2 ston istället, har kollat annonssidor men det verkar inte vara så många som har bra avelsston att låna ut...Men betäcka vill jag helt klart! Är så sjukt fölsugen nu och inga föl väntar vi i år heller...
Jag tror inte jag riktigt förstår, ska du betäcka med din knap.hingst på hblston? Det var intressant.
Friskt vågat hälften vunnet,jag tycker att det låter spännande och hoppas att resultatet blir riktigt bra. Vad är det för en sorts hingst du har,jag har ju förstått att inom rasen finns de som är ponny eller storhäst men din är väll av den större sorten kan jag tro. Jag vet väldigt lite om knabstruphästen men rasen tycks ha anor från 1700-1800 talet. Vilket fall så tycker jag att det låter spännande.