Sv: Hur "går" ni med eran hund?
Förlåt!
Jag visste inte att skolorna börjar kl 7 på morgonen, och inte heller att Fritids är lika med skola. Jag ber så mycket om ursäkt. Men du skrev mellan 7-15 och då tog jag för givet att barnet behövde omsorg före skolan.
Visst är det okey att aktivera hundar, men 8 timmar/dag Det känns i mesta laget för mej.
* Jenny *
Nej, jag var ute med hundarna när han var i skolan då jag tycker att barn skall gå i skola
När han kom hem från skolan så var vi iväg på olika aktiviteter (simhallen, lek/busland, fotboll m.m) eller så hade han kompisar hemma då jag var en av de få föräldrar som har hemma hela em.
Men det är ju lätt att döma andra när man inte vet
Sorry TS, trodde inte det skulle vara så starka reaktioner på att jag hade möjlighet att träna mina hundar på det settet att det skulle ta över tråden!
Men tillbaka till ämnet så möter jag 100ggr hellre en hund+ägare med kort koppel och målmedveten blick/gång än hund+"snäll" ägare där hunden irrar runt i andra ändan av kopplet och gör som den vill. Oavsett storlek på hund.
Jag tycker inte att hundar behöver få nosa och kissa helatiden när man är ute med den, det är bara ouppfostrat! Alldeles för många hundar är ute och går med sina ägare ist för tvärt om, eller så får de inte tillräckligt med motion öht!
Förlåt!
Jag visste inte att skolorna börjar kl 7 på morgonen, och inte heller att Fritids är lika med skola. Jag ber så mycket om ursäkt. Men du skrev mellan 7-15 och då tog jag för givet att barnet behövde omsorg före skolan.
Visst är det okey att aktivera hundar, men 8 timmar/dag Det känns i mesta laget för mej.
* Jenny *