Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tack
Ja han är väldigt "cool"..nästan lite för. Ibland tar jag honom för o va en 10 årig valack istället för en 2åring..
Jag hoppas att d kommer lite bakslag..missförstå mig rätt nu, men hans beteende är inte unghästaktigt alls. o har nästan aldrig varit.
Hbg djursjukhus va så imponerade av hans lugna lynne. Det e väl kanske bra i såna situationer.haha.
Din pålle är oxå väldigt läcker..Jag gillar lite udda färger så att säga
Tobbe hälsar att han får göra allt möjligt trams utom att löshoppa just nu... Han tar det med ro, men det är alltför dålig action för hans smak o går alldeles för långsamt!
Ja, utom tävlan får ju jag vara med på i vilket fall som helst Tror det skulle kunna gå och fixa ett tyskt pass till honom men det kostar nog mer än det smakar så det struntar jag i
Ja men det är ju lungt, innan va jag helt hysterisk inför att A kanske inte fick vara med i 3:års pgr sitt tyska pass (om hennes pappa ej blir godkänd av asvh, vilket han dock ska vara) men egentligen är det ju bara en avstäming vart man har sin häst så att säga, man sållar lite bland talangerna + fram med nya hingstar!
Det är ju kvalen (4-6 +7) som är det viktigaste när det gäller att ta fram sporthästar anser jag, där får hästarna verkligen bevisa sina styrkor utan att stammen avgör allt så att säga!
Han hade inte växt så mycke ändå när jag kollade nu så han ligger fortfarande runt 158 + nån cm bak.
Jag tror själv att han är lite efter för allt han varit med om i livet så man får gå försiktigt fram. Blir o sitta/ skritta sammanlagt 5 gånger kanske nu i höst sen blir det vila fram till våren.
Jag hoppas han växer iaf minst 5 cm till...Jag e ju 170 lång. + att han breddar sig. han e ju pluttig som det e nu..Annars rider jag in honom o så får han säljas om han inte blir så stor som jag vill ha honom.
Har du inget kort när du sitter på din med utrustning? din va väl ungefär så stor som Princen?
I går fick jag hjälp att longera lill tjejen igen. Jag har blivit av med gipset men är fortfarande väldigt svag i handen, men snart ska jag nog klara de själv. I går satt vi på sadeln för 2:a gången, och det bryr hon sig inte alls om. Hon har varit lite upprörd i stallet den här veckan och kollar efter sina kompisar som går ute dygnet runt. Satte även på kapson för första gången. Hon har fortfarande mkt unghästvårtor, så vi får vänta några veckor till med bett. Kapson och sadel på och ut i stormen på utebanan. Började bra, hon börjar förstå att man inte ska gå på den som longerar. Sen hände något (vet inte om hon blev lite rädd för kapsonen som låter lite) och hon kastade sig runt och fick linan runt halsen och in under sadeln. Bockade och stack i väg, och min kompis som höll i linan släppte för att inte dra omkull henne, helt rätt tänk. Tidigare har vi stängt in oss på ridbanan, men självklart inte i dag. Så hon springer ut och travar en bit längs hagen bredvid ridbanan, men stannar sen vid ingången till hagarna där de står hästar. Vi går ditt och får loss sadeln och linan som trasslat sig rejält. Hästen står helt stil och är lugn trots allt detta. Jag var nog den som blev mest nervös. Går in på ridbanan igen och då går det kanon. Skrittar, travar och galopperar i båda varven. Bryr sig inte det minsta om sadeln som hänger och slår. Efter longering tog jag fram en pall och stod på båda sidor av henne och la så mkt tyngd jag kunde utan att hänga över henne.
Mkt nöjd med dagen, trots incidenten. Skönt att se att hon inte blev galen trots trassel. Duktig häst !
Japp min är ungefär lika stor. Hoppas också att min växer lite till, är ju 171 cm lång så jag vill att han blir 160 iaf Jag har bara en dålig bild när jag sitter på honom.
Mm visst är det skönt när de är lugna i huvudet.Oxå gått smidigt här så man bara väntar på bakslagen.Joo hon har lite speciell färg,syns inte på korten men hon är även lite apelkastad.Synd bara att hon inte blev skäck som sin mamma
Tycker inte att du ser stor ut på honom.Så långt har inte vi kommit än,bara hängt över henne och då brydde hon sej inte.Vår tjej kan gott stanna i växten nu ,om jag får bestämma
Jag tyckte Ariel kunde stanna i växten redan när hon var 130 cm hög, men det brydde hon sig inte om. Hoppas hon stannar strax ovanför c-ponnygränsen...
Kläder & Bli fin
Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär!
Men jag undrar lite...
Kropp & Själ
Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.