J
Jeeves
Sv: Hur går det för era 05r edition 4
Ett hett tips är att ringa ngn av de kliniker som finns i Skåne, skippa DV:arna.
Ett hett tips är att ringa ngn av de kliniker som finns i Skåne, skippa DV:arna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lämnade sist in träckprov och då hade de ingen mask- detta var ett bra tag sedan. Hade nu ute veterinären för vaccineringar och tandstatuskoll. Frågade om hon kunde skriva ut avmaskningsmedel- men nej serru, den gick inte. Måste nu lämna in träckprov snarast känner jag men om den då visar för lite så får jag ju inget medel - blir ju nervös då det kanske inte ens stämmer???
Bor ju oxå i skåne...ingen som kan pm a mej om en som skriver ut
Gissa vem som vaknade av JORDBÄVNING i morse!!! Sjukt häftigt! Allting skakade i typ 30 sekunder och det kändes som hela huset stod på högkant och trillade tillbaka i position. Undrar just vad hästarna tyckte...
Nu är alla hästar satta i samma stall, äntligen!! Eva är som vanligt min vardagshjälte och vi lastade genom att skicka in hästen och han travade nästan in i transporten
Sjukt skönt!