Sv: Hur går det för era 05r edition 4
Cesar är just nu på allt och alla. Och ska bita och naffsa. Vi har höpåsarna hängandes uppe i taket, och sedan är det ett rep som går ner, så kan man fästa det på väggen i en krok. Igår hängde repet lite då påsen var tom, så cesar fick tag på det där, och skulle stå och tugga, dra och suga på det hela tiden. Och jag brukar även knyta fast ett grimskaft för dörröppningen, när jag mockar, för säkerhets skull, man vet aldrig vad han kan hitta på, och samma sak med det, det ska han hålla i munnen, och dra i det osv. Och även grepen när jag mockar, men den får han inte bita i. Min mossa lever även farligt till, då den har en stor toffs upptill, men samma sak med den, den får han inte bita på, han får varken bita eller naffsa på någonting på mej såklart.
Han har även lyckats dra ner sin namnskylt som sitter högt uppe vid taket, och den var ordentligt fastspikad, och inga kanter eller någonting som stack ut. Jag var hemma under 20 minuter, och under den tiden hade han lyckats få loss namnskylten. Så idag har jag mockat ur hela boxen, och lagt in nytt. då det var 3 spikar som fattades.
Han lyckades även få tag på sladden till mina hörlurar idag som kostar 600 kr, när jag borstade hans framben, men han bet som tur var inte i sladden, utan han hann bara greppa den med läpparna för att dra iväg med dom, men jag hann få honom att släppa dom.
Ska ta och kolla efter någon leksak att skruva upp på väggen i boxen eller någonting, som han kan sysselsätta sej med, någon som har något tips på bra och säkra leksaker?
Lillkrokodilen står och försöker se söt och oskyldig ut
Nu följer han mej förövrigt som en hund. Vi löshoppade honom i söndags. Och sedan fick han gå lös i ridhuset, när vi bar undan hindrerna och allting, och då följde han efter mej hack i häl var jag än gick, trotts att han var lös, och det fanns en massa andra saker som han egentligen kunde undersöka.